Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Foutmelding bij Foxsports.nl

Gestart door John, maandag 23 december 2019, 22:03:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

De laatste tijd krijg ik steeds deze foutmelding te zien als ik samenvattingen terug wil zien bij foxsports.nl, voorheen nergens last van, maar de pc opnieuw geïnstalleerd en het lukt niet meer om beelden te bekijken :Kicon_evil:
In IE nergens last van, foxsports gemaild met het probleem en kreeg dit als antwoord, "Wij adviseren je om je cookies te verwijderen en het eventueel te proberen via een privé venster." Ook dat gedaan, werkt niet, voor de rest alles geprobeerd maar niks lukt,Hardwareversnelling aan of uit, maakt niks uit, plugins geïnstalleerd, ook dat, niks werkt, nogmaals voor de schone install nergens last van, alles is up to date, wie weet wat er aan firefox mankeert :Kicon_rolleyes: :Kicon_o_O: :Kicon_question:

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Reinier

Dit gecontroleerd..? https://www.foxsports.nl/systeemtest
Na installatie ook Java etc geïnstalleerd..?

Gerrit


John

Allemaal JA Gerrit, alles is up to date, snap er niks van :Kicon_rolleyes: :Kicon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

lucas


John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Gerrit

#7
als je vermoed dat je account word misbruikt, kan je inloggen en je ww veranderen enz enz? zoja dan is dat niet het probleem.
en van de ne dag op de andere lijkt mij dat er bij hun een probleem is!
wat doet edge eigenlijk?
ach helemaal vergeten heb je ook deze adone?  Google Widevine CDM

Hans

Ik heb dat ook met Firefox sindsdien gebruik ik Edge om Foxsports te kijken, volgens mij ligt het puur aan Firefox

John

Gebruik ik nu ook Hans, denk dat het een firefox probleem is, al verschillende keren een crashrapport gestuurd naar hun, af wachten maar :Kicon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

John

@ Gerrit, was/is ook geïnstalleerd  :Kicon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

SMF spam blocked by CleanTalk