Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Geen wifi meer

Gestart door PsvGoes, zondag 30 september 2018, 23:16:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

PsvGoes

Hallo,

Vroeger hier gezeten maar wist mijn inloggegevens niet meer dus maar een nieuwe aangemaakt.

Nu zit ik met het volgende ik heb pas een nieuwe laptop(heel lang geen laptop/pc meer gehad)
Ik zit s'middags nog op de laptop met wifi verbinding na het eten de laptop weer gepakt en zie dat ik geen internet verbinding meer heb.
Dacht ik heb zeker het wifiknopje ingedrukt.....deze nergens kunnen vinden?

Vervolgens van alles geprobeerd maar kan nergens vinden hoe ik weer terug komt op mijn wifi.

Is een HP laptop met windows 10


Nu kwam pchelpforum op in mijn gedachten en heb uit het verleden goede herinneringen aan jullie met goede hulp dus waarom dan hier niet vragen om hulp.


Nou hoop snel reacties te krijgen.


MVG Jan

Reinier

CiteerVroeger hier gezeten maar wist mijn inloggegevens niet meer dus maar een nieuwe aangemaakt.
Dat had zo wie zo gemoeten want door het gebruik van nieuwe forumsoftware zijn alle oude gegevens helaas verloren gegaan, dus welkom weer  :icon_good:

De meeste laptops van HP hebben een knop aan de zijkant of voorkant van de computer waarmee je de draadloze functie kunt activeren.
Op je toetsenbord moet er dan een lampje zijn wat van oranje naar blauw verkleurt als de WiFi weer actief is.

Je kunt ook met je re-muisknop op het WiFi icoon re-onder in de taakbalk klikken en kijken of jouw WiFi-netwerk daar zichtbaar is en of het vinkje er staat bij "Automatisch verbinding maken"..?

PsvGoes

Ben blij dat ik dan weer terug ben,heb hier altijd de nodige hulp gevonden.

Maar effe terug te komen op mijn probleem.
Ik start de laptop op om te kijken en ga naar dezelfde dingen als dat ik gisteren heb gedaan, zag gisteren de wifi knop niet om in te schakelen maar nu dus wel........Ikke blij dat het opgelost is :yay: maar waar nu eigenlijk precies het probleem lag weet ik niet :icon_confused:

Dus topic mag wat mij betreft gesloten worden.....Thnx voor de reactie :BeerChug:

Reinier

Mijn glazen bol doet het effe niet  :abra_cadabra: :abra_cadabra: dus wat er precies is gebeurd kan ik je ook niet zeggen.
Ben wel blij dat het dus niet erg moeilijk bleek dit euvel te verhelpen dus ik wens je er veel plezier mee en succes voor de toekomst  :icon_good:

Gerrit

zal u nog iets verklappen uw usb poorten werkte ook niet meer.
dit komt doordat uw pc in hybermode is gegaan energie besparing stand......alleen als u hem weer tot leven roept werkt de helft niet meer.
als u klaar bent gewoon afsluiten ,duurt een stuk langer het opstarten maar alles werkt dan gewoon

SMF spam blocked by CleanTalk