Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

windows en rest kopieren

Gestart door piet1, zondag 12 juni 2022, 16:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

Volgens mij is die sharkoon kaduk, heb je toevallig nog andere aansluitingen voor externe harddisk liggen, of toevallig nog 1 externe die je ff kan uitbouwen en die seagate daarin doen :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

john helaas heb 2 externe hdd die perfect werken de seagate erin gedaan en weer niks .denk dat er iets met de schijf niet goed is .omdat die vanmorgen ook al gewoon in de pc heeft gezeten en het ook niet deed

Benny

Neem contact op met azerty hun hebben een goede helpdesk en een uitstekende service en garantie.
Geven met een warme hand, doneerde een nier.

piet1

dat ga ik doen benny maar denk dat hun er ook niet uitkomen .zal wel een nieuwe schijf worden .john en jurjenmag ik je heel hartelijk danken voor de hulp en il laat weten hoe het is afgelopen
dankje voor het geduld en de moeite

mvg piwt

John

Geen moeite hoor, jammer dat je in de buurt woont, anders was ik ff langs gefietst :icon_biggrin1: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

hoi john nou dat was helemaal een service geweest .maar kan niet alles hebben .denk dat dit gewoon een pech geval is je hoort nog van mij dankje :icon_good: :icon_good: :respect: :respect: :respect:

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1


Jurjen

Je zal vast ook niet bij mij in de buurt wonen, (aangezien ik in een gat woon)
Maar, als andere schijven het wel doen, en die niet is het heel simpel....

De schijf wordt wel gezien met diskpart maar heeft geen media.
Normaal wordt z'n schijf heel anders opgeleverd als die jij nu hebt.

Kortom, terugsturen dat ding.
Weer tip van de dag: koop een SSD. alleen past die niet in die sharkoon houder  :schater:

Succes piet! laat maar weten als je een nieuwe schijf hebt!  :respect:



piet1

hoi jurjen ik woon ook in een gat hahaha

maar het probleem is opgelost , de schijf was kapot, vanmorgen een ander gekregen en het werkt als een tierelier gekloond en al :icon_good:
maar allemaal super bedankt voor het helpen .als het een goede schijf was geweest hadden jullie m wel aan de praat gekregen .maar een kapote is geen beginnen aan


nogmaals dank :respect: :respect:
fijne avond
grt piet

John

Mooi Piet1, veel plezier er weer mee :icon_biggrin1: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1


Jurjen

Ah, tja dan heb je wel veel pech gehad.  :emo:
Maar mooi dat het nu werkt!  :respect: :BeerChug:

piet1

dankje jurjen ja soms heb je dat :yess:
maar het draait gelukkig weer
jij ook heel hartelijk bedankt :icon_good: :respect:

grt piet

SMF spam blocked by CleanTalk