Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

windows en rest kopieren

Gestart door piet1, zondag 12 juni 2022, 16:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

Kan je ook testen of die harddisk in een andere pc/laptop wel gezien wordt, misschien ff bij de buurman/vrouw, vriend of iemand in de buurt, mocht die dan ook niet gezien worden dan vrees ik weer het ergste, lijkt me stug, maar je kan zomaar is pech hebben :redface:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

heb m net aan de laptop gehangen maar de laptop herkent m ook niet ook niet in schijfbeheer.als ik de laptop opstart met de schijf erachter lukt dat helemaal niet .doe ik er een andere schijf in werkt t weer perfect .heel apart haha zal wel weer pech hebben

John

Je weet ook zeker dat die goed ingebouwd is in de case :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

ja volgens mij wel heb m in pc zelf gehad en in de sharkoon .overal aangehangen maar hij word nergens gezien

John

Ook de Sata aansluiting zit goed :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

ja allemaal goed .ik snap erniks maar van .jullie doen je best om the helpen waardeer ik echt :respect: :respect:

John

Zit die harddisk in een case ligt die nu los met alleen de aansluitingen erop, en we gaan gewoon door tot die gezien wordt :yess: :icon_biggrin1:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

John

Heb je alle usb poorten geprobeerd, ook die achterop je pc zitten :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

nee achterop heb ik nog niet geprobeerd .maar andere schijven leest die wel via die usb kan dat wat uitmaken?
hier heb ik m nu instaan .danku voor u geduld

piet1


piet1


John

Voor het eerst dat ik zoiets zie :icon_eek1: Maar neem aan dat je alles correct aansluit, je spanning aangooit en dan gaat ergens een ledje branden dat die online is :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

ja dat werkt allemaal perfect .en welke schijf ik erook in doe alles slaat gelijk aan .behalve de nieuwe seagate je zou haast denken dat het aan de schijf ligt

John

Als je hem aansluit en je zet de spanning erop, hoor je hem dan draaien/spinnen :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

ik hoor een geluidje lijkt wel een tuuter in de verte hahah maar voor de rest niks voel ook geen kleine trilling ofzo

heb m ook gewoon aanstaan voelt ook niet of die warmer word

SMF spam blocked by CleanTalk