Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Unexpected store exception

Gestart door Nol, woensdag 05 januari 2022, 23:00:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nol


Gerrit

met 38 keer ingeschakeld en dan nog 90%
duid toch dat deze een behoorlijke opdonder van de beschadigde software heeft gehad....
maar nu de hardware updates eens controleren
https://www.avg.com/nl-nl/tuneup-software-updater
hoor het relaas wel weer :icon_good:

Nol

Mijn PC staat 24/7 365 dagen per jaar aan en start alleen opnieuw op als een windows update dat vereist.
Ik krijg met AVG de volgende foutmelding

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Nol

Gelezen en de remover gedownload wat al problemen gaf want het zou niet safe zijn, 360 gaf ook een virus melding maar heb het toch gedaan en daarna weer een melding en weer door gegaan en laten installeren.
PC moest opnieuw opgestart worden en daarna bij het installeren van Tune-Up weer de zelfde melding en wordt dus niet geïnstalleerd

John

ff voor mijn beeldvorming, wat is je probleem nu nog, is dat die AVG? Bitdefender op je pc is eigenlijk al voldoende bescherming :yess:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Nol

Probleem is alleen het blauwe beeld, verder geen problemen.
Gerrit hielp me daarbij en als laatste advies was AVG tune up draaien en dat lukt niet.
Ik ben nu al 1,5 uur bezig om 360 Total Security weer te laten scannen maar tot op heden niets gevonden, ik laat het resultaat weer hier weten

John

Ik neem aan Windows 10 :icon_o_O: Zou die 360 Total Security eraf trappen, als je bitdeffender gebruikt is dat voldoende bescherming :yess: Welke foutcode kreeg je in beeld met dat blauwe scherm :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Nol

Inderdaad W10 en ik draai al langere tijd op advies van hier met 360
Foto van het blauwe scherm staat op pagina 1 in mijn 2e melding, lijkt me beter om niet weer die foto te uploaden

John

ff gegoogeld op die foutcode, en daar staat ook een oplossing dat je die virusscanner moet uitzetten, en dan ff de boel op zijn beloop moet laten en kijken wanneer je weer zo'n foutmelding krijgt, met Gerrit en Eskimo heb je alles al nagelopen en ge-update, geen foutmelding op die SSD, dus daar is alles oke, zou het gewoon weer afwachten :yess: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Nol

Wat bedoel je met uitzetten ? Je kan toch niet zonder AV op internet gaan werken ?

Gerrit vond de 90% van de SSD niet geweldig maar misschien komt dat omdat die 24/7 365 dagen per jaar aan staat en alleen voor updates opnieuw opstart.

360 scan is afgelopen en heeft 4 risico items gevonden waarvan 3 op de oude C: de huidige F schijf die niet gebruikt wordt maar een partitie is van de 2e HDD samen met de D: waar data op staat en een door systeem gereserveerde E:

Gerrit

ik vroeg nu niet om virusscan...... maar drives update van avg
en de chinees blokt elke andere scanner was goed in de tijd van xp maar nu is de ingebouwde scanner van windows een stuk beter
u werkt met veel totaal achterhaalde software zou daar ook eens kijken
u schijf heeft veel geschreven heel veel komt door oude bagger want chinees moet je eten en in computers en telefoons mijden als de pest.
ik kom steeds meer tot de conclusie dat een schone install in uw geval wel nodig was geweest en u nu met hoop ellende zit en nooit een top systeem zal worden.
maar het blijft uw systeem en deze zal na de driversupdate van avg stabieler zijn maar garantie tot de deur :icon_good:

Nol

Klopt daar vroeg je niet om maar de virusscan doe ik wel eens meer en nu ook gedaan
Het AVG Tune-Up geeft een fout melding die niet van 360 komt
Welke totaal achterhaalde software bedoel je ? Ik mis niets en om dan nieuw software te gaan kopen en installeren zie ik niet zitten.
Als de schijf veel schrijft door oude bagger dan ben ik benieuwd wat dat voor oude bagger is oh en ik hou van chinees eten en dat bestel ik met mijn Iphone
Ik heb al geschreven een nieuwe installatie is altijd beter maar ik had voor mij een goede reden om te clonen en zoveel ellende heb ik niet ja 2 keer een blauw scherm in al die tijd
Inderdaad het is mijn systeem en ja ik hoop dat die zo gaat werken dat ik geen blauw scherm meer krijg maar garantie daarop krijg ik nooit.
Nu de vraag hoe krijg ik AVG Tune-Up geïnstalleerd ?

Gerrit

door 360 uit te zetten = chinees vandaar mijn toespeling heel vroeger dat ik xp had was deze vrij populair maar nu totaal achterhaald ps norton en macaffee ook

Nol

Ik heb protection in 360 uitgezet maar krijg nog steeds de zelfde fout melding als ik AVG wil installeren

SMF spam blocked by CleanTalk