Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Raadsel van 10.000+ emails

Gestart door Nol, vrijdag 10 september 2021, 18:36:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nol

Ik heb een gmail account en daar heb ik 7 mappen van in Thunderbird staan, postvak in - prullenbak - concepten - verzonden berichten - alle e-mail - spam en weer prullenbak
In de map postvak in staan 3 mails en voor de rest zijn alle mappen leeg behalve de "alle e-mail" map
Daar staan 10.000+ mails in dus meer dan 10.000 en die zijn vanaf 2018.
Hoe kan het dat die niet in één van de andere mappen staan ?
Ik moet die nu allemaal doorlopen om zeker te weten of alles inderdaad weg kan.
Wie kan mij dit raadsel verklaren ?

Jurjen

Normaal gesproken is alle e-mail ook van andere mail adressen.
Maar alles is voor het zelfde mail adres?

Nol

Ik heb meerdere e-mail adressen maar nergens kom ik deze mails tegen.
Gisteren weer even bezig geweest en heb er 400+ mails verwijderd maar er staan er nog steeds 10.000+ mails in allemaal verstuurd vanaf het gmail account tussen september 2018 en december 2019
Nogmaals het gaat mij er niet om hoe ik die kan verwijderen of zo iets maar waar kan ik de map vinden waar ze in staan.
Je zou denken in de map verzonden berichten maar die map is leeg en maak ik regelmatig leeg, ik maak elke week alle spam en prullenbak mappen leeg van alle accounts.
Snap dus niet hoe die er in blijven staan en waar die staan zodat ik de volgende keer ook die map kan leeg maken.

Reinier

Misschien moet je dit eens lezen:
https://support.google.com/a/answer/10095404?hl=nl

Ik herinner mij dat er een jaar terug ofzo een keuze-scherm voor je snottert verscheen met de vraag of je "slimme functies" e.d. nog wilde gebruiken.
Voor 1 van mijn accounts heb ik dat toen met "nee" beantwoord en alle mappen waren foetsie, 1 map waar alle mail in zat dus niks meer sorteren of labels gebruiken...
Mijn gevoel zegt me dat je het in die richting moet zoeken...

Nol

Probleem is achterhaald, het blijkt dat als je mails verwijderd dan slaat Gmail ze alsnog op.
Hier staat het beschreven.

Reinier

 :icon_good: :icon_good:, zover had ik niet gezocht Nol.
Fijn dat het is opgelost, fijn weekend.  :icon_good:

Nol

Ook een fijn weekend en oh ja ik heb ruim 20.000 mails verwijderd  :ohyeah: dus nu even uitrusten en :BeerChug:

Reinier


SMF spam blocked by CleanTalk