Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Windows 8.1

Gestart door Willem66, maandag 03 augustus 2020, 12:05:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem66

Hallo,ik ben mijn productcode van windows 8.1 kwijt door een zoekgeraakt doosje tijdens verhuizing.
Kan iemand mij helpen aan een nieuwe??

Gerrit


Willem66


Gerrit

dan word het zoeken naar het doosje wat bij de cd hoort, anders windows 10 kopen

Willem66

Heb windows 10 eraf gegooid omdat dat op mijn oude laptop veel te traag was,maar windows 8.1 is veel sneller op het bejaarde beestje.
Maar wil graag windows 8.1 activeren,dat doosje is volgens mij de verbrandings oven al gepasseerd,vandaar dat ik iemand vraag of diegene misschien nog ergens een code heeft.

Reinier

Dat gaat zo wie zo niet werken omdat een cd-key gekoppeld is aan de hardware van de pc / laptop.
Met de sleutel van iemand anders kun je niet activeren omdat de hardware niet overeen komt met die van de pc waarop die sleutel eerder is gebruikt.
Jouw eigen sleutel is door de upgrade naar Win 10 ongeldig geworden, deze is omgezet naar een Win 10 sleutel.

Willem66


Benny

Citaat van: Willem66 op maandag 03 augustus 2020, 18:33:37
Hoe nu verder??

Volgens mij is het antwoord al gegeven. Windows 10 aanschaffen of kijken of je nog ergens Windows 8.1 kunt kopen.
Geven met een warme hand, doneerde een nier.

Willem66

Ik werk nu een aantal weken met win 8.1,bevalt prima.
Maar ik kan nergens mijn bleutooth vinden om in te schakelen??

Reinier

Dat kan alleen als de laptop over BT beschikt, intern dan wel via en BT usbstick..
Mogelijk moet je ook de driver daarvoor installeren.

Willem66

Hoe en wat/waar moet en kan ik dat doen??

John

Kijk ff in je apparaatbeheer of er bluetooth aanwezig is, anders zoals Reinier al zei, een BT stickie kopen :yess: :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Willem66

Drivers geinstalleerd,maar bleutooth is niet verbonden staat op icoon als ik er metde muisaanwijzer op sta

Reinier

#13
Heb je wel gecontroleerd in Apparaatbeheer of er wel een bluetooth adapter in die laptop zit zoals John aangaf..?
Als die er niet is heeft het installeren van een driver uiteraard geen enkele zin.
Maak eens een screenshot van Speccy zoals degene hier onder.
Ik heb aangegeven waar je op moet klikken ( Netwerk links ) en wat er in het rechterdeel zichtbaar en leesbaar moet zijn !

Kijk onder onder "Randapparatuur" links of daar iets van Bluetooth bij staat...
Laat maar horen.

Willem66

Heb drivers geinstalleert voor BT,maar kan niet verbinden met BT.
Heb speccy bestand naar Reinier gestuurt.

SMF spam blocked by CleanTalk