omzetten van pdf naar doc document

Gestart door Audass, vrijdag 01 maart 2019, 17:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Audass

Goedenavond

ik heb een tabel onder de vorm van een pdf file. Dank zij een vriend kon die met behulp van Acrobat Pro naar een word document omgezet worden. Maar bij een eerste gebruik leek het dat wat voor lag een image was. Dus onbewerkbaar. Kan deze image omgezet worden naar een bewerkbaar document met behoud van de format . Het betreft een tabel dus zijn er rijen en kolommen. Daarenboven staat onder de tabel ook nog een tekst. Uiteraard kan ik het word document, zoals ik het nu in handen heb , doorsturen.

Ik zou graag deze tabel met een mooie lay out actualiseren naar de huidige stand van de kennis.

Met dank en vriendelijke groeten

Audass

Reinier

Volgens mij is dat niet mogelijk...
Deze tabel is, voor zover ik het nu kan overzien, ook in het pdf-bestand, niet bewerkbaar, of vergis ik mij..?

lucas

#2
Een pdf kan bewerkbaar zijn. Een image van een tabel naar Word  :icon_confused:
Wat wil je er met Word mee gaan doen dan  :abra_cadabra:

Het beste is in excel i.p.v. Word. Hoeveel kolommen en rijen heeft de image  :icon_confused:

Is het een samengevoegd object in Word  :abra_cadabra:

Lees voer   :icon_good: :icon_good: :icon_good:

Audass

Goedenavond Lucas

zou het helpen dat ik u doorstuur

1. de oorspronkelijke pdf file

2. de pdf file omgevormd ;tot een word doc document maar die een image blijkt te zijn. Misschien betekent dit dat men van een oorspronkelijke image een pdf file gemaakt heeft ??

Ik wil deze tabel bewerken  met andere woorden lijnen verwijderen , op bepaalde plaatsen lijnen toevoegen om mieuwe producten in te voeren , op andere plaatsen in de kololmen verneteringen aanbrengen......

Het wordt u allemaal duidelijk aals u de tabel voor u ziet.

Mvg

Audass


derkdejong

het zit er inderdaad dik in dat de pdf is gemaakt van plaatjes...
in dat geval zou alleen een ocr-programma uitkomst kunnen bieden, maar tabellen komen niet (in mijn wat oudere ervaring althans) altijd werkbaar over.
je kan nog eens proberen de pdf elders te laten omzetten: soms heb je dan ineens wel resultaat.
ik doe dat online bij bijv pdf2doc.com
maar het kan dat smallpdf.com wél resultaat oplevert...

SMF spam blocked by CleanTalk