Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Iso's kaduuk (?).

Gestart door GW, dinsdag 20 november 2018, 21:24:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GW

Dag, twee enige iso's die ik hier heb werken niet meer, geeft error code.  Ook de back ups doen het niet (dacht ik, eens zoeken of kan vinden, nu er aan denk), iemand een idee hoe dat zo maar kan ?

Ps Dacht al vraag hebben geplaatst, maar nog maar keer dan, als nog even kan leien (?).

Reinier

Kan een software-probleem zijn, dus ISO's testen op een andere pc.
Kan ook een fysiek probleem zijn...probeer de ISO's eens naar een map uit te pakken met WinRar en maak er vervolgens een nieuwe ISO van m.b.v. ImgBurn bijv....
Werken ze dan wel of nog steeds niet..?

GW

Zoiets al gedaan, met deamon tools (herinner me nu) , maar dat werkte dus niet (winrar zelfde verhaal lijkt me).

Reinier

Winrar dus niet geprobeerd concludeer ik daar uit.
Met Deamon tools kun je niks repareren, met Winrar wel.
Als het uitpakken van de ISO's een foutmelding oplevert kun je nadien proberen met Winrar een reparatie uit te voeren op die uitgepakte bestanden.
Lijkt mij de moeite waard dat in elk geval te proberen, niet geschoten.....en je hebt niets te verliezen.
Nu kun je er ook niks mee, toch...?

GW

Oh,aha, die heeft ook repareer tool, tja, dat was uit eerdere bericht niet op te maken dacht ik, dat veranderd i.i.d. de zaak wat. Zou nog zoeken of repareer tool bestond, kan ik dat ook overslaan, zal het eens (proberen te) proberen. Bedankt.

GW

#5
Vermoed wat anders dan ik eerst dacht, ga vraag even anders formuleren (lijkt me zo), deze maar dicht .....eerst. Bedankt moeite nog.

Misschien doe'k 's wat terug, of duit in zakje.................................(andere kant, misschien ook niet).

SMF spam blocked by CleanTalk