Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Virtueel geheugen steeds automatisch aangemaakt.

Gestart door GW, donderdag 08 november 2018, 16:07:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GW

Dag, Virtueel geheugen ste...... etc..etc....  dus. Op zich heel aardig van de pc, dat even voor mij te doen. Maar heb al readyboost waardoor ik het dus niet echt gebruiken kan. En ingesteld er bij wordt die, me laten vertellen, alleen maar trager, vanwege moeten kiezen dan. Iemand idee hoe ik dit in een vervolg kan voorkomen misschien ?

Ps schiet me nu te binnen misschien waarde op nul zetten ipv "geen wissel bestand" ga eerst eens proberen. Hoop dat goed is da'k vraag alvast laat staan   .......(maar anders pech). Bedankt, doeg.

lucas

#1
Misschien eerst maar eens vermelden welk besturingssysteem je gebruikt?
Omschrijf eens beter wat je probleem is. Zoals het er nu staat snapt niemand hier wat van.
Dus als je ready boost gebruikt ben je geen virtueel geheugen meer nodig :icon_rolleyes:

GW

#2
Lijkt dat tijd goed gaat al, misschien niet correct ingesteld de eerste keer. Even afwachten. Instellen kan alleen minimaal 16 mb, dus dan heeft die nog vertraging door het kiezen, lijkt me. Als iemand nog wat over te zeggen heeft, welkom (mijn part, en a.u.b.), maar ben eerst even klaar dus hiermee. Doeg.

SMF spam blocked by CleanTalk