Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Vertalen in Google

Gestart door Willytje65, maandag 15 oktober 2018, 08:02:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willytje65

Ik heb een eigenaardig probleem op Google; Als ik iet ingeef in Google, bv over informatie over een stad, (gebruik ik veel), wanneer de aangebonden sites in een vreemde taal zijn, staat daar ook bij VERTAAL DEZE PAGINA. Nu kan dat van de ene op de andere dag  niet meer. Er verschijnt op het scherm: That's an error. your client has issued a malformed or illegal request
Ik weet nochtans zeker dat ik ook maar iets van instellingen veranderd heb. Ik heb ook al naar mijn antivirus scanner gekeken en die zegt dat ik geen virussen heb.
En dat niet vertalen is zo van uit het frans, engels, duits , italiaans. ik weet er echt geen raad mee.

Reinier

Ik denk dat het aan je browser ligt, geen idee welke je gebruikt ? maar ik gebruik Firefox en daar werkt het gewoon hoor...

Bijlage 1 : zoekresultaat Google met in de cirkel de optie "Vertaal deze pagina"..
Bijlage 2 :  het resultaat van klikken op de optie hierboven genoemd...

Willytje65

#2
Ik ben het vergeten te melden ; Ik gebruik Internet Explorer, met een Windows 10, en tot over enkele dagen ging het altijd perfect om pagina's te vertalen, maar dus van de ene op de andere dag ging het niet meer.
Het is dus als ik klik op "vertaal deze pagina" dat ik boven vernoemde probleem krijg, ik heb het duizenden keren gedaan, en van het ene moment op het andere ging het niet meer.

Reinier

En heb je I.E. ook al eens opnieuw ingesteld dan..?
Hoe je dat doet lees je hier.
:icon_good:

Willytje65

Ja , dat heb ik nu gedaan, maar het helpt niet

Reinier

Vreemd, net getest hier in I.E. 11 met dezelfde zoekopdracht als de geplaatste screens bij mijn eerdere reactie en ook daar werkt het gewoon... :icon_rolleyes:

Ik zou zo niet weten waar het probleem zou moeten zitten..
Je kunt eens proberen om de DNS-server instellingen van je router aan te passen, stel die van Google zelf in:
DNS1: 8.8.8.8  DNS2 : 8.8.4.4
Zou kunnen dat de "Vertaal"-link verkeerd gerouterd worden door een verkeerde DNS string..

SMF spam blocked by CleanTalk