Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Beheersrechten (als Administrator)?

Gestart door Rigoberto, maandag 22 oktober 2018, 12:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rigoberto

Geregeld krijg ik de melding dat "u moet Administrator rechten hebben om dit uit te voeren". Terwijl ik de énige bezitter en eigenaar ben van mijn laptop. Middels Google zie ik door de bomen het bos niet meer. Veel programma's (.exe) installeer ik middels, rechtermuisknop--->uitvoeren als Administrator. Dat gaat goed, maar toch die melding. Zie sceenshot.

John

Dit kan uitgeschakeld worden via het configuratiescherm, kies gebruikersaccounts, dan optie Instellingen voor Gebruikersaccountbeheer wijzigen door de schuifregelaar voor het waarschuwingsniveau een treetje lager te zetten of helemaal naar beneden :yess: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Rigoberto

Als één van de eerste acties uitgevoerd na de herinstallatie van een tijdje geleden,  :ohyeah: :ohyeah:

Rigoberto

Zou het aanmaken van een "Gast"account iets uit kunnen maken?

lucas

Volgens mij heeft dit met de Settings van All secure te maken.

Rigoberto

Lucas, dank, maar ik gebruik Kasperky waar de link naartoe verwijst helemaal niet (ook nooit gebruikt).

lucas

Ok dan zou ik het gast account verwijderen. Verder is er ook niets over te vinden. Zelfs de foutmelding niet.

Rigoberto

Nog geen gastaccount gemaakt, maar ja, zie wel of ik wat anders kan verzinnen. Als het lukt, horen jullie het wel.  :yess: :yess:

Reinier

Heb je Windows geïnstalleerd m.b.v. een MS account of een andere aanmeldingsvorm ( account )...?
Ik heb dat probleem niet, nooit gehad ook omdat ik altijd kies voor offline account zonder wachtwoord...dan start het direct door naar het bureaublad.
Ik kan alles installeren zondar ooit een popup te zien..

Misschien moet je eens hier naar kijken..?

Rigoberto

Nee geen MS account of zo gebruikt. Zal het leesvoer zorgvuldig nagaan en kijken of het wat oplevert. Overigens, als ik 360 Total Security wil uitschakelen (soms nodig  :yess:) lukt het wél door rechts beneden rechts te klikken en "exit" te kiezen.

Rigoberto

#10
 :yay: Lijkt voor mij opgelost na het uitvoeren van de "comands" zoals beschreven in de link. Mijn dank hiervoor vooral voor Reintje....
Verhaal kan voor mij afgesloten worden, was wel een redelijk simpele oplossing.  :icon_good:

Reinier

Toppie, gefeliciteerd met het resultaat.... :yay: :yay:
Succes ermee weer...  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk