Twee-factor-authenticatie

Gestart door carpet, donderdag 20 juni 2024, 09:48:25

Vorige topic - Volgende topic

carpet

Hallo wie weet de oplossingen
Ik ben mijn wachtwoord van Hotmail kwijt, en nu zeggen ze dat ik twee-factor-authenticatie moet gebruiken, alleen weet ik niet hoe dat moet.  Nu heb ik de Microsoft Authenticator-app ge├»nstalleerd maar daar wordt ik niet wijzer van, er gebeurt niets, ik krijg geen code.
Wie o wie kan mij verder helpen.
Ben niet zo'n held in deze dingen.

Jurjen

Dan heb je waarschijnlijk in die tussentijd dat je dit hebt ingesteld, wat gedaan.
Dus nieuwe telefoon gekregen, app verwijderd zoiets.
Als moet namelijk een backup maken hiervan voordat je een nieuwe tel neemt.

Anders krijg je dus dit, je 2fact werkt niet meer. soms kun je dus herstellen via je account. maar na mijn weten is dit vaak niet het geval. kortom, je zal op een andere manier dit moeten doen. zoals mail of nummer verificatie.
Wat ik zie is het in dit geval niet zo, je kan nu dus vrij weinig, je zal wat stappen moeten uitvoeren zie link van john.

carpet

Op de eerste plaats dank je wel John en Jurgen. De stappen van John heb ik al geprobeerd maar helaas het lukt me niet. Wat wel raar is dat ik wel mijn mail kan lezen in Microsoft Outlook . Nu is mijn vraag is het niet mogelijk om ergens in mijn pc waar Microsoft ook op staat te zoeken naar dat wachtwoord want dat is namelijk hetzelfde wachtwoord als mijn hotmail account maar ook dat weet ik niet meer.
Tja vrouwen en computers ..........het gaat steeds beter maar een beetje hulp heb ik nog steeds nodig.
Alvast bedank groet Carina

Gerrit

neem gewoon contact op met msdn=windows staat een telefoon nr bel dat en zij zullen u verder helpen, of dacht u dat de enigste ter wereld was die wachtwoorden vergeet, ohja ze zitten op schipholrijk dit ter controle dat u geen fake site uit India aan de lijn krijgt.
mijn vroegere ervaringen waren uitstekend met de helpdesk
om toch u te behoeden voor de legio fake sites ff tel nr opgezocht deze is voor consumenten
Als consument kun je terecht bij onze klantenservice 020-5001500

carpet

Jurjen

en als je dan klikt op ik heb geen van deze gegevens?
krijg je dan nog andere opties?

carpet

Alles geprobeerd en het lukt nog steeds niet.
Misschien nog andere tips

Als ik account herstel wil doen krijg ik het volgend antwoord.

Opmerking: als je verificatie in twee stappen hebt ingeschakeld, kun je je account op deze manier niet herstellen

Maar hoe dan .............

Gerrit

wat heeft men verteld bij msdn.....wat u blijft flamen

SMF spam blocked by CleanTalk