Losse optische draadloze muis

Gestart door Simplyblond, zaterdag 19 december 2020, 20:00:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Simplyblond

Hallo PCHelpforum. Ik zit met het volgende. De muis van mijn MICROSOFT Wireless Desktop 850 begint slecht te worden, het toetsenbord is echter nog prima. Kan ik nu gewoon een losse optische draadloze muis van Microsoft kopen ipv weer een set om het te laten werken? Of moet ik weer een set (keyboard en muis samen) kopen?

Graag jullie deskundige advies/oordeel/afblaffer.  :Kyay:

John

Nee hoor, bij de meeste draadloze muizen zit een ontvanger die je in een vrije usb poort stopt :Kicon_biggrin1: :Kicon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Simplyblond

Citaat van: John op zaterdag 19 december 2020, 20:03:55
Nee hoor, bij de meeste draadloze muizen zit een ontvanger die je in een vrije usb poort stopt :Kicon_biggrin1: :Kicon_good:

Die zit natuurlijk al lang in de desktop PC. Dus ik kan een losse muis van Microsoft kopen en dat word gelijk herkent? En het draadloze toetsenbord werkt dan ook gewoon?
Anders was ik wel even naar de Mediamarkt gegaan, maar ja, dat kan nu niet meer he? Dat word online bestellen.

John

Wel of die werkt met de ontvanger die je nu hebt kan ik niet beloven, maar je krijgt er altijd een ontvanger bij die je dan weer kan gebruiken :Kicon_biggrin1: Maar misschien heb je ook een USB hub liggen als je USB poorten tekort komt, kosten geen fluit als je hem koopt, en je kan weer voort :Kicon_biggrin1: :Kicon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Simplyblond

Citaat van: John op zaterdag 19 december 2020, 20:15:32
Wel of die werkt met de ontvanger die je nu hebt kan ik niet beloven, maar je krijgt er altijd een ontvanger bij die je dan weer kan gebruiken :Kicon_biggrin1: Maar misschien heb je ook een USB hub liggen als je USB poorten tekort komt, kosten geen fluit als je hem koopt, en je kan weer voort :Kicon_biggrin1: :Kicon_good:

Maar werkt mijn keyboard wel met die eventueel nieuw in te pluggen ontvanger van de muis? Ik heb nog wel USB poorten over.

Reinier

#5
Het bertreft dus een WiFi set.......?
Dan zou een andere muis in principe ook moeten werken maar zoals gezegd, bij elke draadloze muis zit een ontvanger, WiFi of Bluetooth, net wat je koopt.

Simplyblond

Citaat van: Reinier op zaterdag 19 december 2020, 20:59:36
Het bertreft dus een WiFi set.......?
Dan zou een andere muis in principe oook moeten werken maar zoals gezegd, bij elke draadloze muis zit een ontvanger, WiFi of Bluetooth, net wat je koopt.

Ik weet niet of het op bluetooth of op WiFi werkt......

Simplyblond

Ik heb het al gevonden. Ik citeer:

Dit toetsenbord en muis delen 1 draadloze USB aansluiting, waardoor je de muis alléén kunt gebruiken bij dit toetsenbord. Zonde natuurlijk, want ik had al een muis.

Het is niet anders.

Dank mezelf wel voor het goede advies.

Fijne Kerstdagen!
:Kohyeah:

Reinier


SMF spam blocked by CleanTalk