Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

microsoft telefoon uit India u heeft een problem

Gestart door Gerrit, maandag 19 oktober 2020, 15:52:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerrit

tja krijg een telefoon van mijn India "Billy" u heeft een probleem op uw computer :ohyeah: :ohyeah: :ohyeah: :ohyeah:
meteen hem in de zeik nemen natuurlijk na een gesprek wat ik natuurlijk oneindig heb gerekt gaf ik aan alles vanaf mijn telefoon te doen schelden de boy heerlijk natuurlijk in mijn zwaarste steenkool Engels en veel slechte google vertalingen heerlijk iam cumming to jouw hole en meer van dat soort die heeft na een uur aan de lijn te hangen pas de laatste 3 seconden door dat hij in de zeik was genomen
ohja voor de mensen die denken dat u echt word gebeld door microsoft NEE u word niet gebeld vanuit India en met slecht Engelsmaar vanaf Amsterdam schipholrijk en men zegt alles in het Nederlands en maakt zich nooit kenbaar alszijnde microsoft

en als u het nog eens wil nalezen wees gewaarschuwd!!!

Benny

Ik heb ook een telefoon van Microsoft.
Ze bellen mij nooit. :eusa_naughty:
Geven met een warme hand, doneerde een nier.

lucas

Haha ega krijgt vaak appjes van haar "dochter" die geen betalingen met haar smartphone kan doen. Of mama wel een betaling voor haar wil doen  :icon_confused: dat moest voor 19.00 uur gedaan worden. Ze had zich maar een nieuwe iPhone gekocht :schater: :schater: :zwaai: :zwaai:

Ook even aan de praat gehouden. Bankrekening plus telefoonnummer doorgegeven aan fraude team ING.

Binnen 5 minuten bericht dat ze een viswijf was   :ohyeah: :ohyeah:
En door ING offline gehaald  :ohyeah: :ohyeah: :ohyeah: Vinden ze niet leuk moeten ze weer een nieuwe simcard kopen en een catvanger die een rekeningnummer voor ze beschikbaar steld  :zwaai: :zwaai: :zwaai:

ING maakt er direct werk van ongeacht of het een niet ING bankrekening is, echt toppie 👍👍👍👍

Reinier

Ze kunnen niet veel anders bij ING aangezien het breeduit in de media is geweest dat de meeste klanten die het slachtoofer worden van Whatsapp fraude, bijna 2/3, klanten van ING blijken te zijn... :icon_o_O: :icon_eek1: :icon_eek1:

derkdejong

ing was slecht in het nieuws door (niet compenseren) spoofing

Marike

Ik ben ook wel eens gebeld door die lui. Ik heb toen Frans Bauer ervoor gezet met "heb je even voor mij" Op de speaker en toen hingen ze toch vrij snel op.  :ohyeah:

Gerrit

de volgende keer maar de voice of europe op zetten goed idee :ohyeah: :ohyeah: :ohyeah: :ohyeah: ps Eddie Wally :eusa_dance: :yay:
jammer was ik niet opgekomen :redface:

SMF spam blocked by CleanTalk