Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Thunderbird

Gestart door sasin, maandag 20 april 2020, 14:22:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sasin

Goedemiddag, ik ben al een week bezig om mijn mals over te zetten van WLM naar Thunderbird.
Ik probeer dit met het progje Importexporttools.
Het lukt niet.
Ik heb de Add-on geïnstalleerd in Thunderbird, maar als ik op m-box importeren klik, krijg ik mappen te zien die in mijn Documenten staan....
Wat doe ik fout?

Reinier

Ook een goedemiddag en welkom op PcHelpForum.

Gebruik gewoon MailStore Home.
Daarmee kun je naar verschillende formaten exporteren en is heel eenvoudig in Thunderbird te importeren.

Hoe je het gebruikt: https://help.mailstore.com/en/home/MailStore_Home_Help
Heb het zelf ook gebruikt van WLM naar zowel Outlook als Thunderbird, werkt uitstekend èn gratis.

sasin

Dat heb ik eerst geprobeerd, maar dat gaf een enorme hoeveelheid mappen die ik niet goed geordend kreeg.
Ook werden er mappen overgezet uit 2015 en 2016 die ik jaren gelden al had vewijderd.....
En van de submappen kwam maar de helft over....

Vandaar mijn overstap naar Importexporttools.

Reinier

Vreemd, heb er hier geen enkel probleem mee gehad, zeker niet hetgeen jij beschrijft.
Met dat Importexporttools kan ik je niet verder helpen, ik ken het niet, sterker nog, heb er nog nooit van gehoord en dus ook nog nooit gebruikt.
Sorry... :redface:

sasin

OK, jammer, toch bedankt.

Reinier

Er zijn meer helpers op het forum, velen werken overdag dus geef het even tijd, mogelijk volgen er in de loop van de middag / avond nog meer reacties  :icon_good:

Gerrit

sorry maar heb het gewoon zo gedaan met die verstande dat ik eerst een map in thunderbird heb gemaakt.
en zelfs me emails uit 1994 staan erop :koffielezen:
ohja ook de pdf's gaan gewoon mee  :icon_good:


Gerrit

ok bedankt dan sluit ik deze :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk