Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

sommige websites en sommige filmpjes laden niet

Gestart door dirtybanana, zaterdag 17 februari 2018, 11:51:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dirtybanana

ik melde het toch ook. het duurde alleen een aantal dagen voordat ik antwoord kreeg op de andere site. tot nu toe ben jij de grootste hulp geweest.
Ik ben zelf ook spik splinter nieuw op alle fora en daardoor had ik geen idee of ik uber haupt antwoord zal krijgen. daarom heb ik mijn kansen vergroot en op ieder fora, waar ik antwoord krijg, geef ik ook aan wat ik al gedaan en als advies heb gekregen. sinds jij de enig bent met advies tot gisteren had ik niks te melden. nadat ik wel antwoord kreeg heb ik dat ook gewoon gemeld zodat we inderdaad elkaar niet in de weg lopen.

Reinier

En wat komt er uit die scan met Farbar..?
Of moet je daar nog aan beginnen..?
Nogmaals, ik verwacht er niks van...

dirtybanana

btw bij deze ook de link naar het andere forum waar nu in totaal 4 berichten zijn, waar van 2 van mij. Ik heb die andere persoon ook naar dit forum geleid in de hoop dat we er samen uitkomen.
https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=13&t=21522&p=173435#p173435

Ik heb zelf niet een goed idee wat farbar heeft gedaan en de andere persoon heeft daar verder ook niks over gezegt.

dirtybanana

no worries, het andere forum gaat me al niet meer helpen tot dat jij het niet meer weet.

Hans

Ligt het niet gewoon aan je Flashplayer heb je die al eens opnieuw er op gezet?
https://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Wel ff daar de McAffee zooi uitvinken anders krijg je die er gratis bij.

dirtybanana

ik had flash en java al eens ge-update, maar nog maals gedaan voor de zekerheid.
ik heb eens al mijn google extension uitgezet en nadat ublock uit is meld malwarabytes dat er zeker 10 websites worden geblokkeerd. Ik ben bang dat er nog wel degelijk malware op mijn computer staat. helaas vinden malwarebytes en adwcleaner dat er niks is. Mijn antivirus bitdefender kan ook niks vinden.
ik heb nu bifdefender afgesloten en alles doet het gewoon weer...
ik voel me nu zo ongelooflijk dom, je hebt geen idee.
nu maar kijken waarom hij die websites blocked.

SMF spam blocked by CleanTalk