Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

iUSBport2

Gestart door Wolfke, donderdag 20 september 2018, 22:56:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wolfke

Halo,
is dit apparaatje HET middel om een externe disk/USBstick te verbinden met een tablet/smartfoon?

Heeft er iemand ervaring mee?

Reinier

Een paar reviews hier, lees met name de 2 kritische, vooral de 2e...

Wolfke

#2
Wel die reviews waren juist de reden van mijn vraag hier, omdat ik ergens anders het volgende gelezen had:
Supports FAT32/HFS/HFS+/NTFS/exFAT/EXT 2/3 file formats 

Je reviews daterenb wel van 2014

Reinier

Inderdaad, dat was mij bekend maar ik wilde je die informatie niet onthouden.
We zijn nu 4 jaar verder en er zullen best verbeteringen zijn doorgevoerd, dat mag je tenminste wel verwachten...

Verder heb ik er niet bijzonder veel over kunnen ontdekken trouwens, het blijkt een niet heel erg populair item te zijn..
Heb er zelf ook geen ervaring mee, sterker nog, ik had er nog nooit eerder van gehoord.
Persoonlijk ben ik niet erg met smartphones bezig, ik koop een nieuwe indien noodzakelijk i.v.m. defect en gebruik nog geen 10% van wat zo'n ding kan, waarschijnlijk zelfs minder dan dat.
Na voortdurende WiFi-problemen met mijn Samsung Galaxy S5 Neo heb ik begin dit jaar een Nokia 8 gekocht.

Bestanden verplaatsen doe ik dus veelal via WiFi in het lokale netwerk, of via Bluetooth.
Maar ook daarvan maak ik weinig tot geen gebruik, mijn Nokia 8 beschikt over 64 Gb opslagruimte... :icon_good:

Wolfke

ik heb het leren kennen via het GPSforum.
Het zou interessant zijn om bv. op vakantie GPS-tracks over te zetten van tablet/smartfoon naar GPS of om zonder wifi-netwerk BU's te maken van foto's naar externe HD. of om film vanop externe HD/usbstick te bekijken.

Wolfke

lijkt idd maar zeer beperkte mogelijkheden te hebben. Ik sluit dit item dan maar af

SMF spam blocked by CleanTalk