Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Koningsdag

Gestart door lucas, vrijdag 27 april 2018, 16:04:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucas

Zo het was weer mooi in Groningen  :yay: :yay:
Één oranje zee denk je een leuk plekje te hebben......
Komen de hoogwaardigheidsbekleders langs en ik keek plotseling tegen een cordon van smartphone's  aan :moon: :moon:
Je kon niets meer zien  :schater: :schater: maar de sfeer was geweldig  :icon_good:
Kleindochter was verdrietig ze kreeg geen hand van hem. Dat vond ze wel raar  :yess: :yess:

En uhh Gerrit afscheidsspeech van de koning eindigde met "er gaat niets boven Groningen"  :ohyeah: :ohyeah: :ohyeah:

Reinier

Gelukkig zit Plofkop-dag 2018 er weer bijna op, het mag me gestolen worden...
Je zult maar "koning" zijn in een land dat wordt geregeerd door leugenaars en selectief dementerenden met een grijnzende Pinokkio voorop... :pukey: :pukey:
Daar ben je lekker mee  :icon_bad:

lucas

Ach ja is ook zo, toch zit de sfeer er bij het publiek er altijd goed in. En dat zonder gedonder.

Reinier

Ja, buiten de randstad is dat meestal het geval, een enkele uitzondering daargelaten.
Ik krijg altijd de indruk dat het meer gaat om de vrije dag dan dat plofkop een jaar ouder is geworden... :icon_rolleyes: :icon_rolleyes:

Gerrit

arme koning aan de rand van de afgrond  :icon_rolleyes:

lucas

Citaat van: Reinier op vrijdag 27 april 2018, 17:42:46
Ja, buiten de randstad is dat meestal het geval, een enkele uitzondering daargelaten.
Ik krijg altijd de indruk dat het meer gaat om de vrije dag dan dat plofkop een jaar ouder is geworden... :icon_rolleyes: :icon_rolleyes:

Denk toch dat de feesten, optredens en markten deze dag bijzonder maken voor het publiek. En ik heb geen enkel probleem met het koningshuis.

lucas


Reinier

Ik heb absoluut niks met het koningshuis, dus ook geen probleem.
Het enige wat mij stoort is dat iemand op basis van afkomst zgn. "boven" een ander zou staan, dat is niet meer van deze tijd.

lucas

Citaat van: Reinier op zaterdag 28 april 2018, 08:22:54
Ik heb absoluut niks met het koningshuis, dus ook geen probleem.
Het enige wat mij stoort is dat iemand op basis van afkomst zgn. "boven" een ander zou staan, dat is niet meer van deze tijd.

Dat is een republiekeins standpunt. Niets mis mee ik denk hier anders over. Daarnaast vind ik niet dat ze qua gedrag zich "boven" een ander verheffen. Het merendeel van de bevolking wil dit graag zo in stand houden en vind dit dus niet erg. Of het nu van deze tijd is of niet 😏

Reinier

Ieder zijn mening, daarom leven we in een democratische politie-staat. :yess:
Daarbij hoor je mij niet zeggen dat een republiek beter zou zijn, daar heb ik mijn twijfels over :icon_rolleyes:

Hans

Ik heb ook niets met die Oranje kliek opvreters zijn het voor mij, laat ze eerst maar eens belasting betalen.

Reinier

Dat doen ze reeds Hans ( fictief want daarvoor worden ze langs een andere constructie weer gecompenseerd ).

SMF spam blocked by CleanTalk