Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Pedofiel identificeren

Gestart door Viking, woensdag 19 september 2018, 10:46:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Viking

Beste forumgebruikers,

Graag een vraag over het volgende. Ik ben een pedo-jager. Ik zoek naar manieren waarop ik een pedofiel zijn naam te weten kan komen, zonder dat hij die zelf aan mij geeft. In het verleden heb ik vaker geprobeerd IP-adressen te achterhalen, foto's te reverse-researchen en via andere persoonlijke informatie online op detective-jacht gegaan. Meerdere keren heb ik zeer veel informatie over een pedofiel verzamelt, maar helaas nooit een volledige naam.

Wat me wel eens opvalt wanneer je op het internet surft is dat er ergens op de pagina een button staat die aangeeft dat je ingelogd bent op facebook. Het lijkt mij dan dat de beheer van die website (die zelf geen onderdeel is van facebook) kan zien wie die pagina op welk moment bekijkt, aan de hand van het facebook profiel. Mijn vraag is; werkt dit echt zo, en kan ik deze methode inzetten om een pedofiel zijn naam te achterhalen? Zijn andere nog andere methodes om pedofielen te identificeren?

Ik wil dit topic overigens niet gebruiken om te discussiëren over of het jagen op pedo's wel of niet ethisch is. Burgers voelen zich gedwongen om dit soort werk te doen, aangezien justitie het niet doet. Het gaat om zeer gevaarlijke mensen die regelrecht uit zijn op het misbruiken van kinderen en die, indien het kind niet wilt, ook nog wel de nodige dwangmiddelen willen inzetten.

Ik kan u verzekeren dat ik zeer secuur te werk ga. Een pedofiel is bij mij alleen een pedofiel bij 100% waterdicht bewijs. Er zal nooit iemand beschuldigd worden van iets wat hij niet gedaan heeft.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

lucas

Beste Viking,

In overleg met ons team hebben we besloten dit topic te sluiten.
Methodes om mensen te identificeren daar werken we niet aan mee.
Ongeacht het doel wat hiermee beoogd wordt.

Wij vinden het zoeken naar persoonsidentificaties onethisch.
En niet gepast voor de privacy van internetgebruikers.
Publicatie zal alleen maar misbruik in de hand werken.

Namens het team,

Pchelpforum.nl

SMF spam blocked by CleanTalk