Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

van PDF naar JPG

Gestart door Gees, maandag 09 juli 2018, 08:22:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gees

Een envelop met een mooi lettertype daarvan wil ik graag via WhatTheFont! « MyFonts weten welke lettertype dat is. Eerst de envelop ge-scant en een PDF bestand geplaatst op bureau-blad  MyFonts accepteert dit niet en wil b.v. JPG bestandje. Te lang aan het klooie :icon_mad: geweest dus niet gelukt. Wie kan mij helpen hiermee ?

Reinier

Lijkt me vrij simpel...scan de enveloppe met het lettertype en sla de scan op als afbeelding i.p.v. pdf ( BMP of JPG )...
Je kunt ook d.m.v. een screenshot de betreffende letter "captureren" en deze als afbeelding opslaan als bmp, jpg, png of gif... 

P.S.: Poll verwijderd, is nergens voor nodig.

Gees

Reinier bedankt, ik was het weer vergeten. What the Font: Sorry no close result were found. Het gaat om bijgaande lettertype misschien iemand een oplossing?

Reinier

#3
Je kunt het eens proberen via deze website.
Je moet daarvoor wel een nieuwe scan doen van 1 complete regel tekst ( bijv. de straatnaam en huisnummer ) van voldoende lengte, anders kan er niet gezocht worden....

Uiteraard kun je proberen contact op te nemen met de verzender van dit poststuk en gewoon informeren naar welk lettertype ze gebruiken..
Het ziet er nl. uit als een "handgeschreven" blokletter-tekst en verwacht daarom eigenlijks niks van dit soort Engelse vergelijkings-sites.

Hans


Gees

Hans zeer bedankt voor het uitzoeken hiervan, het klopt precies  :yess:

SMF spam blocked by CleanTalk