Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Laptop bevriest / kan geen systeemherstel uitvoeren

Gestart door Glennovic, zondag 10 juni 2018, 20:52:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Glennovic

Hoi allemaal,

Ik heb zojuist een account aangemaakt omdat ik met een probleem te maken heb waarvan ik het echt niet zelf opgelost krijg. Hoewel me dit normaal gesproken nog wel wil lukken.

Onlangs heb ik een torrent bestand gedownload via uTorrent om een spel te kunnen spelen. Na de installatie van dit spel en een aantal uitbreidings pakketten werd mijn laptop erg traag. Zó traag dat het wel eens 10 minuten duurde om Google Chrome te openen.

Toen ik de laptop eenmaal opgestart kreeg in veilige modus, heb ik de spellen kunnen deinstalleren. Helaas heeft dit niet geholpen. Via een uitleg op Computer Totaal over het herstellen van Windows heb ik meerdere pogingen gedaan Windows te herstellen, zonder enig succes. Bron Computer Totaal: uitleg systeemherstel

Voorheen had ik ook een partitie met recovery bestand, helaas heb ik deze niet meer om onbekende reden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem, als er meer informatie nodig is laat het me dan weten.

Edit: Zojuist een volledige scan uitgevoerd maar niets kunnen vinden. https://ibb.co/gqZjxo

Alvast bedankt,
Glenn

Gerrit


Reinier

Met het hulpprogramma op deze pagina kun je een bootable usbstick maken met de installatiebestanden van Win 10.
Start de pc op door van deze stick te booten.
Kies voor Windows herstellen met behoud van bestanden en kijk wat dat oplevert...?

SMF spam blocked by CleanTalk