Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Problemen met installeren ITunes

Gestart door LauraHD, zondag 28 augustus 2022, 21:26:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

En welke versie van Itunes probeer je nu te installeren :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

LauraHD

#16
9.0.3

Ik heb eerder al eens een derde versie gedownload, zo van "nou misschien ligt het aan die 9.0.3" maar dat is dus niet zo. Die versie werkte ook niet.

John

Heb je de juiste versie voor jouw windows, 32 of 64 bits, denk dat jij de 64 bits nodig hebt, kijk hier ff, https://support.apple.com/nl_NL/downloads/itunes  :icon_eek1:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

LauraHD


John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

LauraHD

Hoi John, helaas had ik die pagina al eens gevonden en alles uitgeprobeerd daar :(

Tijd voor reïnstallatie van Win10, zo te horen....
Heel erg bedankt voor je hulp en Pearl, jij ook bedankt :)

Gerrit

even eerst een tussen stap: maak eens een extra account aan
waarom uw account kan beschadigd zijn.
mocht dat zo zijn : type cmd in het zoekvenster
voer dit uit als admin
type dan achter de knipperende c:
het volgende commando
sfc /scannow
en druk op enter

LauraHD

#22
Hoi Gerrit,

Het lijkt mij vreemd dat mijn account beschadigd is. Ik heb geen enkel probleem met het installeren van welk ander programma dan ook. Ook die oudere versie van ITunes is geen enkel probleem om te installeren.

Maar ik zal het een kans geven.

Ik heb het uitgevoerd op mijn eigen account, en blijkbaar fixt het ook een hoop problemen. Het zegt dat het inderdaad corrupte files heeft gevonden en gerepareerd.
Ik zal restarten en het nog maar eens proberen dan.

LauraHD

Tweede account aangemaakt, na eerst weer alles verwijderd en weggegooid te hebben en herstart te zijn, daar geprobeerd ITunes 9.0.3 te installeren.

Ik kreeg weer precies dezelfde melding.

Het ligt niet aan het account dus.

Ergens zal toch een filetje staan dat zegt dat ITunes 8.1.1 is geïnstalleerd en dat het niet goed vindt dat er een andere wordt geïnstalleerd. Vind ik een heel raar iets, want waarom?? Maar dat is het enige wat ik nog kan bedenken.

Ik heb natuurlijk in de allerallerallereerste instantie, toen ik nog geen vermoeden had van problemen, ITunes 7.1.1. en de rest gedeïnstalleerd zonder op volgorde te letten. Wie verzint dat dan ook, dat dat in een bepaalde volgorde moet?? Misschien dat daar dan het probleem ontstaan is... maar dan nog zouden we toch met drie programma's (want ik heb nog een ander programma dat óók nog meezoekt, Wiztree) dat toch wel hebben moeten uitroken ondertussen?

John

Citaat van: John op maandag 29 augustus 2022, 18:46:53
Heb je die "oude" versie van Itunes ook geprobeerd te installeren met de compatibiliteitsmodus, rechtsklik op die exe van Itunes en dan  compatibiliteits problemen oplossen en dan een vorige versie van windows kiezen

Heb je dit ook al geprobeerd :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

LauraHD


John

Ik lees iets over een vervanger, Apple Music, heb zelf geen apple in huis maar heb je daar iets aan :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Pearl

https://support.apple.com/nl-nl/HT210384
Deze kon ik en installeren, en de-installeren en weer installeren.
Waar het probleem dan zit?

LauraHD

Apple music is een soortgenoot van Spotify, dus dat is een ander medium.

En Pearl, ik denk dat dit is omdat het de nieuwste versie is. Maar DIE wil ik dus ook niet lol.

Het klinkt of jullie ook een beetje door jullie ideeën heenraken.... heel erg bedankt voor het helpen nadenken.

Ik ga overpeinzen of ik het er voor over heb Win10 opnieuw te installeren lol.
Nogmaals dank!

Pearl


SMF spam blocked by CleanTalk