Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Touchpad 'indrukken' werkt niet meer

Gestart door Sanne, zondag 07 juli 2019, 22:05:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sanne

Hoi,

Sinds een paar dagen werkt mijn touchpad niet meer zoals daarvoor. Ik kan wel gewoon tikken zonder de touchpad in te drukken, maar soms is het gewoon fijner om de touchpad wel in te drukken (bijvoorbeeld bij het selecteren van teksten). Maar dit werkt niet meer.

Dus als ik tik doet 'ie het wel, als ik de touchpad indruk niet meer... Ik heb een Dell Latitude 3380.

Iemand die me kan helpen? Ik heb bij instellingen --> touchpad al alles geprobeerd en op internet proberen op te zoeken, maar ik kan er niets over vinden...

Alvast bedankt!

Reinier

Driver ook al opnieuw geïnstalleerd..?

Zo niet doe dan het volgende:
* Ga naar Apparaatbeheer => Invoer apparaten ( o.i.d. ) en zoek de Touchpad.
* Selecteer deze en klik er met je re-muisknop op en kies voor "de-installeren / verwijderen"en bevestig.
Indien er een pop-up verschijnt die vraagt om ook de stuurprogramma's te verwijderen, kies je JA en bevestig.
* Sluit Apparaatbeheer en start de laptop opnieuw op.
Het stuurprogramma voor de Touchpad wordt dan automatisch opnieuw geïnstalleerd.

Lost dat jouw probleem op..?

Frank

Lijkt me een mechanisch defect...
Hoe oud is de laptop ? Volgens mij zit er 1 jaar garantie op maar uit ervaring weet ik dat Dell vaak best heel coulant wil/kan zijn met reparaties, ook (net) buiten de garantie.
Even bellen naar Dell en het probleem voorleggen kost niets, maar kan wel wat opleveren ! :-)

SMF spam blocked by CleanTalk