Hoofdmenu

installatie problemen

Gestart door heylco, woensdag 09 september 2020, 14:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

heylco

Hallo, ik heb onlangs een usb ps4 game controller gekocht om mee op de computer te spelen. echter het lukt mij niet er iets mee te doen. kan iemand mij vertellen hoe ik dit werkend kan maken? zijn er drivers voor te downloaden? groet heylco

heylco


Gerrit


heylco

Bedankt, geinstalleerd maar nog steeds nik. volgens moet ik eerst een donatie doen, klopt dat?

Gerrit

#4
zoiets is ter allertijden vrijwillig een donatie.
wat doet hij niet?
word hij herkend?
heeft u ook gekeken of u alle software heeft die de installer vraagt?

Requirements

    Microsoft .NET 4.5 or higher (needed to unzip the driver and for macros to work properly)
    DS4 Driver (Downloaded & Installed with DS4Windows)
    Microsoft 360 Driver (link inside DS4Windows, already installed on Windows 7 SP1 and higher or if you've used a 360 controller before)
    Sony DualShock 4 (This should be obvious)
    Micro USB cable
    (Optional)Bluetooth 2.1+, via adapter or built in pc (Recommended) (Toshiba's bluetooth & Bluetooth adapaters using CSR currently does not work)

Reinier

Welke Windows-versie gebruik je en is deze up-to-date..?

heylco

ik heb windows 10 pro en microsoft.net 4.5 of hoger is op mijn computer geinstalleerd.

heylco

wanneer ds4 windos geinstalleerd is geeft hij aan bij controllers: no controllers connected(max4)

Reinier

Met versie bedoelde ik v 1903, 1909 of 2004 van Win 10 ? ( Instellingen => Systeem => Info )..
Hoe zit het met de updates, gecontroleerd op updates en alles bijgewerkt..?

heylco

versie 2004, windows 10 pro, 13-07-2020, update, 2020-09 Cumulatieve update voor .NET Framework 3.5 en 4.8 voor Windows 10 Version 2004 voor x64 (KB4576478), is nu gedaan. heb geprobeerd met eerst installeren en daarna usb aan te sluiten. ga daarna alles proberen te installeren met usb al aangesloten.

Reinier

Probeer in dat geval de software en drivers als Administrator te installeren ( in de verkenner, installatie-bestand met re-muisknop aanklikken => uitvoeren als Administrator ).
Het gebeurt soms dat bestanden niet voldoende of niet de juiste rechten krijgen tijdens installeren..

Gerrit

kan natuurlijk ook aan de usb drivers liggen en andere zaken zoals windows wat dwars ligt hier nog een oplossing
hoor weer van u :icon_good:

heylco

heb dat ook geprobeerd maar wordt geblokkeerd door beveiliging. ga de spelletjes eraf halen ook steam, ook daar loop deze niet op. en ga op gemak zaterdag en zondag weer proberen. misschien tijdelijk uitschakelen beveiliging optie/ of maar niet?

Reinier

En over welke "beveiliging" heb je het dan ( Windows Defender, een ext. AV programma of bijv. UAC ),want dat is mij totaal niet duidelijk..?
In het laatste geval, UAC dus, kun je daar de instelling gewoon op UIT zetten ( schuif helemaal naar beneden ), probleem opgelost. :icon_good:
Dat is nl. het 1e wat ik doe na een Windows installatie, ik irriteer mij daar enorm aan telkens dat toestemmingsscherm voor je neus..
Het voegt niets toe naar mijn mening....

heylco

klopt dat is vervelend, ik heb eset internet security, die deze blokkeert met melding verdachte site etc., ook die mogelijkheden die jullie aangaven.

SMF spam blocked by CleanTalk