Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

overbelichte foto's

Gestart door dvangenderen, donderdag 29 september 2022, 22:00:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dvangenderen

ik heb foto's gemaakt die overbelicht heel licht is, hoe krijg ik de overbelichte foto goed met welke programma kan ik de overbelichte foto's bewerken?


John

Daar zal je een fotoprogramma voor nodig hebben zoals Photoshop :icon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

dvangenderen

Welke fotoprogramma's zijn er om de foto's bewerken?

Jurjen

Als je googled op gratis fotoprogramma, zal je vast veel tegen komen!
zoals hierboven werd genoemd, photoshop is een variant.  :icon_good:

dvangenderen

hoe kan de achtergrond van de foto's  die overbelicht is bewerken hoe kan ik de overbelichting van de foto's bewerken met een fotoprogramma?

Jurjen

Zoals hierboven, met een foto programma, hoe dit werkt, welke knop ect je moet hebben geen idee.
Dat zul je zelf moeten uitzoeken.  :respect:

Dus gewoon proberen..

John

Je maakt gewoon een xtal kopieën van die foto, en gaat daar mee stoeien, op internet zal best wel ergens een how to staan :yess: :icon_biggrin1: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

dvangenderen

ik heb de foto's gemaakt met mijn telefoon en is overbelicht, hoe kan ik de foto's minder lichter bewerken?

John

Je kopieert die foto's van je mobiel via usb naar je pc, en vanaf je pc ga je ze bewerken :yess:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

dvangenderen

Hoe krijg ik de overbelichte foto's  goed en minder licht?

John

Gebruik je fantasie en kennis van het internet, YouTube is als jaren van iedereen met een probleem zijn grote vriend, Kijk de filmpjes en doe er je voordeel mee, wij kunnen vanaf hier je onmogelijk helpen daar wij de foto niet zien, of de kennis van programma's niet hebben :nee2: Dus gluur en leer hier https://www.youtube.com/results?search_query=overbelichte+foto+bewerken  :koffielezen: :read4: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

dvangenderen

ik heb de foto's die overbelicht zijn gemaakt met mijn telefoon, ik heb de foto's verkeerd belicht en zijn veel te licht, hoe krijg in de foto's minder licht met welke fotoprogramma?

John

Al je vragen zijn hierboven al beantwoord, lees de topic rustig door, en onderneem stap voor stap waar daar wordt geadviseerd om te proberen :yess: Werkt het een niet, probeer dan de volgende stap :yess: En anders, zoek via google op overbelichte mobiele foto bewerken, of iets in die trend :yess: :icon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

SMF spam blocked by CleanTalk