Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Hulp bij aanschaf PC (deel 2)

Gestart door MetalMike, zondag 05 september 2021, 17:41:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier

Ach, pc bouwen blijft voor mij altijd een uitdaging...
Stelt niet zo veel voor, kwestie van de juiste volgorde aanhouden, alles 3x controleren en je koppie erbij houden..
Als je in de regio woont mag je altijd bij me aan kloppen, houdt rekening met een halve dag bouwtijd ( om en nabij ) incl. Windows installatie. :icon_good:

MetalMike

Wie weet doe ik dat wel, gisteren eindelijk thuis (ben niet veel thuis momenteel en geldzaken + bestellen doe ik alleen op mijn eigen vertrouwde pc), ik had namelijk drie winkels gevonden die hem verkochten en bij alle drie is 'ie overnacht uitverkocht geraakt  :emo:... ik raak daarmee vertrouwd, gebeurde ook met die van vorig jaar.
Ik heb ook geen smartphone, dus tussentijds kan ik ook geen orders plaatsen en daarbij de openbare Wifi op het werk vertrouw ik ook niet (paar 100 mensen die er gebruik van maken dagelijks), ben meestal afhankelijk van de zondag alleen. Het zij zo.
Ik heb me wel op de maillist geplaatst, dus hopelijk krijg ik nog een bericht als er ergens 1 binnenkomt. Nog bij een Belgische aanbieder, een soort Aldi, wat zien staan. Vanmiddag rond 5 weer thuis, bel ik ze wel op of zij nog wat overhebben (en leveren naar Nederland...).

SMF spam blocked by CleanTalk