Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Kan Malwarebytes na instalatie niet starten

Gestart door royjesse, maandag 01 april 2019, 16:23:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucas

Dat zijn mbam fouten. Werkt systeemherstel al weer  :icon_confused:

lucas

Werking Systeemherstel controleren
De meeste computers maken automatisch herstelpunten aan, waarnaar de computer eventueel teruggezet kan worden. Maar het is goed om te weten of Systeemherstel daadwerkelijk correct werkt en is ingeschakeld op de computer. Als dit niet zo is, schakelt u de functie eenvoudig in. Let op dat u onderstaande stappen nauwkeurig volgt. Er is namelijk ook een functie Systeemherstel binnen het Instellingenvenster van Windows 10, maar deze werkt anders en behandelen we niet in dit artikel.
Open het Configuratiescherm. Klik daarvoor onder in beeld op het pictogram van het vergrootglas.
Typ 'Configuratiescherm'.
Klik op Configuratiescherm Bureaublad-app.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Onder het kopje 'Beschikbare stations' staan uw harde schijven. Achter de harde schrijf staat 'in- of uitgeschakeld'. 'Ingeschakeld' betekent dat Systeemherstel actief is. U hoeft verder niks te doen. Als het niet actief is, wordt dit aangegeven met 'Uitgeschakeld'. Klik in dit geval op de schijf.
Klik op de knop Configureren.

royjesse


Reinier

#48
Lucas, geen systeemherstel adviseren, de kans is groot dat dan de inmiddels verwijderde bagger weer wordt terug gezet.
Ik zou er voor kiezen om MBAM compleet te verwijderen, gevolgd door een register-schoonmaak d.m.v. Ccleaner.
Daarna de pc afsluiten en opnieuw opstarten.
Download daarna de laatste versie van MBAM hier en installeer die.
Let op het installatie-pad en kijk of alle bestanden ( zoals MBAM.exe ) in de installatie-map aanwezig zijn.

Kijk of het nu wel wil starten..?

P.S: vanavond ben ik i.v.m. een verjaardagsfeestje niet aanwezig, dat wordt morgenochtend.

Dat adviseer ik ook niet, zijn systeem herstel werkte niet en dat komt niet goed.

royjesse


royjesse

na cc cleaner MB weer geinstaleerd zoals je zei maar helaas werkt ie niet en geeft de zelfde error

Gerrit


Reinier

Mijn afsluitende advies:
Dit is trekken aan een dood paard.
Maak backups en doe een schone, nieuwe installatie van Win 7...
Ik gebruik het nog steeds dagelijks en alles werkt naar behoren dus mijn conclusie is:  "register beschadigd" en dat ga je niet oplossen.

royjesse

Ok gaan we doen dank jullie wel voor alle hulp en advies

lucas

Als je liever niet herinstalleren wil gaan ve verder met registerherstellen  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk