Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Mail in Windows 10

Gestart door sasin, dinsdag 21 mei 2019, 09:36:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

sasin

Heb ik allemaal al geprobeerd.
Ben nu op het punt om Mail maar te vergeten en me op Thunderbird te concentreren.
Ik moet er achter zien te komen waarom niet ALLE mappen van WLM worden overgezet
en waarom het adresbestand niet geïmporteerd wordt.

Naast dit alles heb ik nog een probleem: mijn IP-adres staat sinds enkele dagen op een blacklist.
Moet ik hiervoor met mijn problemen naar een ander forum, of kan dat ook hier?

sasin

Is het mogelijk om antwoord te krijgen op mijn laatste vraag?

John

Tuurlijk is dat mogelijk om antwoord te krijgen op je laatste vraag :yess: Maar ook wij zijn vrijwilligers die ook een prive hebben, en werk en dergelijke, maar we doen ons best om alle vragen cq problemen zo snel mogelijk te beantwoorden :yess: :icon_biggrin1: :icon_good: :smokin: Oke je 1ste vraag, waar en waarom wordt je IP adres geblokkeerd, is dit om dat je veel uitgaande emails hebt via je provider of andere redenen :icon_o_O: Gebruik je een pop3 server of een imap acount voor je email :icon_o_O: En zoals Reinier al voorstelde, stap over op Thunderbird, misschien ff wennen maar prima alternatief :yess: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

sasin

Begrijp ik, John, beetje ongeduldig misschien...:-)

Thunderbird geeft bovengenoemde problemen, maar ik ga het toch nogmaals helemaal opnieuw proberen.

Wat betreft de geblokkeerde webmail: bij Zeelandnet staat de pop3 server ingesteld.
Ben al 15 jaar bij deze provider en ben nooit nooit geblokkeerd. Snap er niks van hoe dit kan.
Ze verwijzen mij naar MX-Toolbox, alles in technisch Engels, voor mij moeilijk te begrijpen.
Als ik op internet hierover lees, wordt er gezegd dat de provider verantwoordelijk is voor IP adressen die op de black list komen,
maar Zeelandnet zegt dat de gebruiker het zelf moet oplossen.

De naam die op de blacklist wordt genoemd is SORBS DUHL. Delisten lukt me niet.

John

Wat ik je ook ff adviseer, doorloop ff deze stappen, https://www.pchelpforum.nl/index.php?topic=3.0 als je dat gedaan hebt plaats je log dan ff hier in een nieuwe topic met een beschrijving van je probleem, https://www.pchelpforum.nl/index.php?board=28.0En wacht dan ff op advies van onze antivirus experts, successs :yess: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

SMF spam blocked by CleanTalk