Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Mail komt niet binnen, bij anderen wel....

Gestart door Laurens, donderdag 20 februari 2020, 16:22:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laurens

Ik, mijn moeder eigenlijk, heeft een probleem. Ik ben zelf redelijk handig met een pc maar hier kom ik niet uit. Het volgende is er aan de hand: Mijn moeder heeft haar email adres in een z.g. familie map zitten. Als ze een mail stuurt via de adressen in die map, dan komen de mailtjes wel aan. Ook als ze gewoon 1 mailtje stuurt naar mijn tante dan komt die aan. Echter, als mijn tante waar dus de mail wel gewoon aankomt, wil reageren op de familie mail dan komt overal de mail binnen behalve bij mijn moeder. Ook als mijn tante een persoonlijke mail naar mijn moeder stuurt ( een live.nl account) dan komt ie niet binnen bij mijn moeder. Mijn tante heeft een Hotmail account. Om t een en ander uit te testen hebben mijn broer en ik samen op de pc van mijn moeder een mail gestuurd naar ons beiden, komen gewoon aan bij ons. Als we reageren via 'beantwoorden' dan komt de mail ook gewoon bij haar aan. Wat kan hier aan de hand zijn ? Kan- is t mogelijk dat mijn moeder of mijn tante onbewust de mail hebben geblokkeerd van 1 adres ? B.v. mijn moeder de inkomende mail van mijn tantes mail, of mijn tante de uitgaande mail van mijn moeders adres ? Graag reacties....alvast dank !!

Gerrit

ik heb hem 3 keergelezen en niet gezien waar ik meestal eerst kijk ....spambox....of heeft u dit vergeten te vermelden

Laurens

Oeps....sorry......maar uiteraard daar ook wel gekeken, maar komt gewoon niet binnen.

Gerrit

hetgeen kan betekenen dat uw tante de mail uitgaande niet goed heeft ingesteld.
u kan het nog proberen met"thunderbird email programma"als deze wel werkt is er een fout in geslopen bij de instellingen.
tevens kan het ook zijn dat uw tante een besmetting heeft en daardoor de mail verwijderd word.
het blijft gissen en moet op uw verhaal afgaan vandaar een beetje verwarrend antwoord :redface:

SMF spam blocked by CleanTalk