Hoofdmenu

PChelpforum

Gestart door alex, dinsdag 20 augustus 2024, 11:45:30

Vorige topic - Volgende topic

alex

Gefeliciteerd weer een jaar erbij  :yay:  :yay:  :yay: neem er vanavond wel een  :icon_beer:  :icon_beer:  :BeerChug:  :BeerChug:  of wat op.

Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

Benny

Citaat van: alex op dinsdag 20 augustus 2024, 11:45:30Gefeliciteerd weer een jaar erbij  :yay:  :yay:  :yay: neem er vanavond wel een  :icon_beer:  :icon_beer:  :BeerChug:  :BeerChug:  of wat op.
staan ze wel,koud in de sleurhut? :BeerChug:  :BeerChug:
Geven met een warme hand, doneerde een nier.

John

Van harte gefeliciteerd Alex, geniet er lekker van en een hoop gezonde jaren toegewenst :icon_biggrin1: :icon_beer: :BeerChug: :icon_beer: :BeerChug: :icon_beer: :BeerChug:  :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

alex

Citaat van: John op dinsdag 20 augustus 2024, 14:46:08Van harte gefeliciteerd Alex, geniet er lekker van en een hoop gezonde jaren toegewenst :icon_biggrin1: :icon_beer: :BeerChug: :icon_beer: :BeerChug: :icon_beer: :BeerChug:  :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Lees je de topic titel wel :ohyeah:  :ohyeah:  :ohyeah:  :ohyeah:  :ohyeah:

Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

John

:ohyeah: :ohyeah: :ohyeah: :ohyeah: :ohyeah: Foutje dus, vond het al raar dat je je eigen feliciteerde, dacht dat er niemand aan gedacht had, maar ben ook druk hier, plaatsen van een nieuwe keuken, maar de wens blijft staan hoor :icon_biggrin1: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

SMF spam blocked by CleanTalk