Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

rare melding

Gestart door Wgalien, maandag 21 november 2022, 22:00:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wgalien

Mogge...ik heb zelf een verzonden map erbij aangemaakt maar helpt geen f.... Ik neem nog een keer contact op met ziggo hierover en anders dan toch maar uit en omkijken naar een ander email programma. Ik heb al 2 suggesties daarvoor. IK houd jullie nog wel op de hoogte hoe het nog verloopt. Tot zover alvast dank weer voor jullie hulp.

Pearl

CiteerIk kan je maar 1 tip geven gebruik geen mail van Ziggo een slechtere mail provider vind je niet daar is altijd wel wat.
Gebruik al sinds Chello de mail server daar, toen UPC en nu Ziggo en nooit problemen ondervonden, vind de opmerking op z'n minst opmerkelijk.
Ook vele kennissen en familieleden hebben Ziggo, wel een irri provider maar email problemen zijn er echt niet.

TS, kijk eens met de webmail van Ziggo of daar nog wat staat en hoe staat het in je account instellingen, na lezen wissen op de server? of laten staan?

Wgalien

Hallo Pearl. Sorry voor mij late reactie. Bij de web mail staat alles goed zo te zien voor mij. Ik laat geen berichten op de server bij jen staan.

Wgalien

Goedenavond. Wat mij betreft mogen jullie deze topic sluiten hoor. Ik heb nog geen bericht van ziggo over dit probleem, heb wel een ander email adres aangemaakt en die werkt nog steeds tot nu toe en ik heb ook nog geen rare meldingen gehad hiermee. Iedereen bedankt voor de reacties en hulp in deze.

SMF spam blocked by CleanTalk