Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

DOC bestand kan niet verwijdert worden

Gestart door autoron, zondag 11 september 2022, 18:35:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

autoron

Kan DOC bestand niet verwijderen van F: schijf. Zeg dat het er niet meer is, of toch? Krijg met rechtsklikken een melding, zie foto.
Grapppig, wilde dit net posten, maar hij reageert niet, dubbel gepost. Kan ook dit niet verwijderen. :schater:

John

Probeer dat is in veilige modus, F8 drukken tijdens een herstart van je systeem :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Hans

Citaat van: autoron op zondag 11 september 2022, 18:35:47
Kan DOC bestand niet verwijderen van F: schijf. Zeg dat het er niet meer is, of toch? Krijg met rechtsklikken een melding, zie foto.
Grapppig, wilde dit net posten, maar hij reageert niet, dubbel gepost. Kan ook dit niet verwijderen. :schater:

Klopt dat je een post hier niet kunt verwijderen ik heb dat voor je gedaan.
Het gebeurd wel eens dat een bestand niet verwijderd kan worden zoals jou doc bestand vaak is het dan na een herstart wel wel weg.

autoron

Bedankt, maar F8 versie werkt niet op mijn HP. Dit gaat met F12.
Waarschijnlijk een oud type. Maar dan krijg ik een blauw menu met Engelstalige keuze. Wat nu dus?

Pearl

F8 intrommelen NADAT de bios is doorlopen, F8 van HP roept het bios boot menu op.
Je zult wel een bootscreen zien dus het wordt uitproberen, F8 wordt gebruikt voordat Windows opstart.

Op starten met de installatie USB stick met de laatste versie van Windows kan ook en dan kun je die F8 gebruiken om die stick op te starten en dan die veilige modus kiezen kan ook.

Gerrit


autoron

Inmiddels opgelost met formateren, merkwaardig zo'n spookbestand. :slotje:

SMF spam blocked by CleanTalk