Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Bladwijzers en tabladen na herinstalatie weg Firefox

Gestart door Marike, donderdag 05 mei 2022, 21:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marike

Hoi,

Ik opende vandaag Firefox en toen ging hij updaten naar update 100.
Toen zou ik gaan internetten maar Firefox crashte steeds.

Dus Firefox opgefrist maar dat werkte niet.
Geschiedenis gewist maar dat werkte ook niet.
Toen Firefox verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar...

Al mijn tabbladen en bladwijzers foetsie.
Toen wou ik inloggen op mijn Firefox account maar die balk zegt steeds dat het wachtwoord niet klopt.
Terwijl ik denk dat ik wel het juiste wachtwoord heb ingetypt.
Als ik "nieuw wachtwoord" aanvragen ga doen dan maakt ie een nieuw account aan en ben ik alles kwijt.

Is er nog iets aan te doen dat ik mijn bladwijzers terug krijg?

Ik had ook niet verwacht die shit kwijt te zijn na een herinstallatie...

Groet: Marike

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Marike


Dank u wel!

Ik had zelf al zitten rommelen en kijken op de Firefox site en al wat dingen gedaan maar toch nog iets gevonden op de Firefox site :)
Ik geloof dat het er allemaal weer een beetje "normaal" uitziet.

Kan ik die map weggooien met "oude Firefox gegevens"?
En als ik een nieuw wachtwoord aanmaak voor Firefox dan kan ik wel weer hetzelfde doen om mijn bladwijzers terug te krijgen?

John

Ik zou die oude map ergens parkeren op een partitie die je voor niet zo belangrijke zaken hebt :yess: En als je je wachtwoord wijzigt moet je dat wachtwoord weer gebruiken om de boel eventueel weer te herstellen, dus weet wat je invult en bewaar dat goed :icon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Hans

Ik maak regelmatig een reserve kopie van mijn bladwijzers, dit doe je door links boven in op bladwijzers te klikken, dan bladwijzers beherenkiezen, klik op importeren en reserve kopie maken dan reserve kopie maken aan klikken en opslaan, van het bestand die je later eventueel terug kan zetten door op herstellen te klikken en naar het opgeslagen bestand te wijzen.

Marike

Citaat van: Hans op vrijdag 06 mei 2022, 10:48:45
Ik maak regelmatig een reserve kopie van mijn bladwijzers, dit doe je door links boven in op bladwijzers te klikken, dan bladwijzers beherenkiezen, klik op importeren en reserve kopie maken dan reserve kopie maken aan klikken en opslaan, van het bestand die je later eventueel terug kan zetten door op herstellen te klikken en naar het opgeslagen bestand te wijzen.

Handig, zal ik in het vervolg ook doen!

SMF spam blocked by CleanTalk