Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

killer wifi chip

Gestart door iemand85, zondag 26 juni 2022, 12:02:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

iemand85

hallo,
klopt het dat ik de killer wifi chip beter kan verwijderen?
hoe doe je dat?

ik gebruik een dell vostro 3000 serie laptop
window 21H2 19044.1766 home

ik heb wat zitten googelen, maar ik kom er niet mee verder, vandaar mijn post,
groeten,

Jurjen

Waarom wil je die verwijderen?
Wil je een andere wifi kaart erin?
:abra_cadabra:

iemand85

nee, ik had begrepen dat je bij een dell laptop deze beter kon verwijderen, maar als dat niet klopt dan is dat mooi

Jurjen

Dit is mij niet bekend, de vraag is ook waarom?
het is je wifi chip...  :schater:

iemand85

ok, bedankt, verkeerd begrepen

iemand85

Het was zo dat ik op een ander forum misschien iets verkeerd had gezegd, of om een andere reden geen antwoord meer kreeg, ondanks dat ik eerst goede hulp kreeg, maar in ieder geval waren daar nog een paar vragen blijven liggen, ik heb lang genoeg gewacht dat ik zeker weet dat ze niet meer antwoorden, dus het is geen cros-posten.

ik had een : Virtual Network Adapter and Virtual Wifi Adapter, die moest ik verwijderen, ik had er 1 gevonden, dus de ander moet dan lijkt me nog?

Voor de duidelijkheid: ik heb er zelf totaal geen verstand van, dus daarom vraag ik het,

Jurjen

Een virtual wifi adapter / virtual netwerk adapter krijg je door bijvoorbeeld verbinding te maken met een VPN.
Ook als je virtuele machines draait zie je dit voorbij komen.

Als je eenmaal een vpn hebt gebruikt zullen deze blijven staan, totdat je ze zelf handmatig verwijderd.
Maar het kan na mijn weten geen kwaad om deze te laten staan. aangezien ze niets doen.
:yess:

iemand85

ok, dank jullie wel voor de hulp, dit waren mijn vragen

Jurjen

Helemaal goed!

Mocht er nog iets zijn, dan laat het maar weten!  :respect: :icon_good: :BeerChug:

SMF spam blocked by CleanTalk