Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Toetsenbord werkt niet en kan mijn computer daardoor niet ontgrendelen.

Gestart door Digibeet, zaterdag 05 juni 2021, 22:21:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Digibeet

Hallo mensen. Ik heb gisteren een glas bier over de toetsenbord van mijn PC laten vallen en heb in een reflex een handdoek gepakt en ben daarmee flink over de toetsen heen gaan wrijven. Ik heb hem laten drogen en weer aangesloten en toen deed die het niet meer...
Vandaag een nieuwe toetsenbord gekocht en aangesloten en die doet het nu ook niet. De muis doet het wel.
Maar ik kan nu dus niet eens meer op mijn PC inloggen omdat ik mijn wachtwoord niet kan intoetsen. Ik kan dus niet kijken of ik door al dat gewrijf op het toetsenbord misschien een instelling heb verandert.  :icon_confused:

Gerrit

probeer een andere usb poort bv de voorkant......let wel een pc heeft meerdere usb ingangen vaak zijn er meerdere op een poort aangesloten.
vandaar mijn tip

Digibeet

hoi gerrit, bedankt voor je snelle reactie :) andere USB poort heb ik al geprobeerd. ik ben bang dat ik per ongeluk tijden het schoonmaken van het totsenbord een verkeerde toetsencombinatie heb ingedrukt... zou dat kunnen?

Gerrit

nee dat lijkt mij niet mogelijk, u moet nl inloggen en op uw account veranderen u krijgt nog een sms op uw telefoon met een controle nr enz enz
u pc afsluiten stekker eruit opdat het systeem spanningsloos is voordat u de stekker weer aansluit de aanknop 30 sec ingedrukt houden(om de condensatoren te ontladen)
stekker er weer in en afwachten of het dan wel werkt

Digibeet

WOW gerrit je bent een held! dat was de oplossing, hij doet het weer :) hardstikke bedankt man pfew

SMF spam blocked by CleanTalk