Hoofdmenu

Lampje harde schijf

Gestart door Wgalien, maandag 18 februari 2019, 12:30:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wgalien

Goedemiddag. Even een update van een berichtje van mij van 8 Okt vorig jaar ivm lampje harde schijf blijft branden. Het probleem bleef zich voordoen ( soms direkt bij het opstarten al, soms na 1 dag en soms na 2 dagen ) na alle suggesties en eventuele oplossingen van hier. Ik heb zelfs alle programma's die uit te schakelen waren uitgeschakeld maar het probleem bleef zich voordoen. Nu heb ik afgelopen donderdag (14-2 ) een andere versie van W 7 geinstalleerd en tevens mijn c schijf laten formatteren. Zo goed als ik wilde weer alle andere programma's herinstalled en tot nu toe is het probleem nog niet weer opgetreden. Dit wilde ik jullie even laten weten.

Reinier

Bedankt voor de feedback  :icon_good:
Blijkbaar is het dan toch een instelling / proces geweest wat er de oorzaak van was, al dan niet na een Windows Update..
Dat kan van alles zijn, bij indexering, Windows Search service, een achteraf geïnstalleerde toepassing, echt alles.

Mijn advies is dan ook om de zaak te blijven observeren en indien het weer terug komt ( wat ik niet hoop ) te kijken wat er het laatst geïnstalleerd is ( toepassing / update(s) etc ).
In elk geval succes en hopen dat het zo blijft als het nu is  :icon_good:

Wgalien

 :icon_good: Gaan we doen en dank voor jullie hulp.

SMF spam blocked by CleanTalk