Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

mail

Gestart door heylco, vrijdag 13 november 2020, 17:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

heylco

afzender blokkeren of mailfilters instellen bij de instellingen van je provider, zou je me kunnen uitleggen hoe ik dat zou kunnen doen? ik heb mail via windows 10 pro. ik heb geen flauw idee hoe te doen, maar wil het proberen. kom bij instellingen niet verder. zou het wel leuk vinden om te realiseren.

Gerrit

u gaat naar uw email provider logt online in en gaat via online webmail filters toepassen elke provider heeft een zg spam box en als u de verzender markeerd alzijnde spam komt die nooit meer binnen op uw pc met uw locale emailprogramma.
log dus een maandje enkel in op uw webmail en ga filteren dan heeft u 90% van de spam te pakken

heylco

bedankt. maar uuhh dit is bijna ambtelijke taal. computer aanzetten en dan email openen maar de rest is voor mij een nieuwe wereld. ik heb v d week pas begrepen wat backslash was :yay:
heb via instellingen geprobeerd bij mail te komen maar dat ging ook niet. is het mij als leek anders uit te leggen want pfff.

heylco

ook bedoel ik hoe kom ik daar terecht?

John

Ga naar ziggo.nl en dan naar "mijn ziggo" klik daar op Ziggo mail, als je dan in je webmail bent. selecteer je daar de mail die je wilt blokkeren als spam via de rechterkant van het scherm, daar zie je ook 3 liggende streepjes voor meer opties :yess:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

heylco

Waanzinnig het is gelukt, u heeft mij een blij mens gemaakt.  :yay: :yay: :yay: bedankt :bedankt:

heylco

ik heb vandaag al 10 adressen geblokkeerd en gisteren 8. wat n vuil maar blij dat gelukt is. bedankt

Reinier

Als de afzender-naam telkens verandert maar het domein hetzelfde blijft ( dus wat achter de @ staat ) kun je ook het hele domein blokkeren..  :icon_good: :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk