Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Wifi analyser voor Ios

Gestart door Nol, donderdag 28 november 2019, 21:08:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nol

Ik heb deze Wifi Analyser op mij oude Wolfgang draaien maar die wordt slecht en inmiddels heb ik een Iphone, nu wil ik die op de Iphone hebben maar kan nergens een zelfde of vergelijkbare vinden die dus de wifi kanalen laat zien.
Weet iemand of die er is en hoe die heet ?


Nol

Hartelijk dank maar helaas kan ik die niet vinden in de app store met mijn Iphone 11

Nol

Net even met de Ipad gekeken en daar kan ik hem wel vinden, vreemd of zou die alleen voor de Ipad zijn ? Lijkt mij stug maar ....

Reinier

Ik vond hem ook op m'n iPad met iOS13.3 ofzo...
Klopt gewoon "wifi" in het zoekveld en bekijk de resultaten...
Kan met niet voorstellen dat er niet iets anders is....( maar met Apple weet je het nooit  :ohyeah: ).

Nol

Ik vond hem met de Ipad met Ios 9.3.6 maar met de Iphone 11 met Ios 13.1.3 is die niet te vinden, ook niet met alleen wifi in de zoekregel

Ik zit je link nog even door te lezen en daar staat dat de app geschikt is voor Ios8.4 of later. Compatible with Ipad.
Net ook nog met mijn oude Iphone 5 met ios 10.3.4 gezocht maar ook hiermee niet te vinden
Denk dan toch dat de app alleen met de Ipad werkt en niet voor de Iphone

De reden dat ik voor Ios zoiets zoekt is omdat de batterij van mijn oude Wolfgang op is en daar staat Wifi analyser op maar zo´n batterij is niet te vinden en bij Wolfgang duur

Reinier

Kijk eens voor zo'n batterij op eBay of AliExpress ofzo dan..?
Daar in China zijn die dingen spot goedkoop en vaak nog met meer capaciteit.
Heb zo wel eerder Hi-capacity accu's gekocht voor Samsung Galaxy telefoons, 2 stuks incl. lader voor nog geen $ 15...duurt vaak wel een week of 2-3 voor je die ontvangt..

Zoek dan op typenummer wat op de accu staat, niet op naam, dat levert meestal niks op.. :icon_good:

Nol

Heb ik al gedaan en als ik er één vind is die niet meer leverbaar  :nee2: maar ik blijf zoeken
Het model nummer is AT-B43D2

Reinier

Vreemd, er zijn wel accu's voor de AT-S43D2 maar niet de B....
Nu zegt dat niet alles, andere accu's worden soms onder 4 of 5 typenummers verkocht terwijl ze gewoon in meerdere toestellen uitwisselbaar zijn...
Ik zou gewoon de maten eens opmeten en kijken naar de positie van de batterij-contacten en kijken of die overeenkomen met een andere type...
Zolang de spanning hetzelfde is loop je weinig risico ( meestal 3,7 V ) als het om hetzelfde merk ( Wolfgang ) batterij gaat.
De contacten van de batterijen zijn veelal hetzelfde bij hetzelfde merk toestel..

SMF spam blocked by CleanTalk