Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

links in bestanden OneDrive op iPad

Gestart door Dokters, maandag 16 december 2019, 10:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dokters

Als ik een Pdf-bestand opsla in de app OneDrive op mijn iPad doen de links die erin staan het niet.
Weet iemand wat daarvan de reden is en hoe dat op te lossen is?

Reinier

Leesvoer.
Heeft dus niks met OneDrive te maken maar met de pdf-viewer op iOS of Android..

Dokters

Beste Reinier,
Maakt me sterk dat het aan de pdf-viewer zou liggen. De links doen het verder overal, in Adobe, als bijlage bij e-mail, enz.
Als ik hetzelfde bestand opsla in de cloud bij de app Dropbox werken de links ook gewoon....

Reinier

Tja, dat is wat ik erover vond...ik heb wel een iPad maar die gebruik ik alleen tijdens de vakantie, verder niet.
Staat ook geen email of cloud-diensten op, vandaar...
De eenvoudigste optie is dan om die bestanden op Dropbox te zetten , zodat je op de pc en iPad alles kunt synchroniseren en gebruiken.
In Win 10 is, volgens berichten in de media, de ondersteuning voor pdf-bestanden uit de browser Edge verdwenen bij de laatste versie ( 1909 ).
In v1903 is Edgede standaard toepassing voor pdf-bestanden.
Wat iOS daarvoor gebruikt is mij niet bekend...

Dokters

Heb al een manier gevonden om het probleem te melden: app openen en iPad scudden, dan krijg je een dialoogschermpje om je probleem te melden. Heb ook al een ractie gehad dat ze er naar gaan kijken. Ben benieuwd.
Dank voor reageren trouwens.
V.g. Dokters

Reinier

OK, nu maar hopen dat ze dat inderdaad doen en met een werkende oplossing komen...
We wachten het af...succes en een antwoord horen we graag want je zult vast niet de enige zijn die hier tegen aan loopt.  :Kicon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk