Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

windows en rest kopieren

Gestart door piet1, zondag 12 juni 2022, 16:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

piet1

het is gelukt helemaal super .zo blij met jullie hulp toppers .het werkt weer als een zonnetje zonder nieuwe installatie  :icon_good: :icon_good:

super bedankt :respect: :respect: :respect:

John

Okeeeee, veel plezier er weer mee :icon_biggrin1: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

dankjewel john dat gaat lukken hoor  :icon_good:jij nog superbedankt toppie :respect: :bedankt:

fijne dag nog

mvg piet

piet1

goedemiddag . heb weer een foutmelding op de nieuwe schijf . een raadsel hoe het kan had tot gisteravond geen problemen ,heb een backup gemaakt en die gaf al aan dat het niet goed zat met de schijf .toen gaf die ook een melding wat betreft de schijf .heb ff foto gemaakt .miss heb ik wel pech gehad dat het een slechte schijf is .

Gerrit

als ik de bedrijfstijd zie en dan de hoeveelheid inschakelingen kunt u dit verklaren :icon_rolleyes:
of betreft het een tweedehands?

piet1

hoi gerrit danku voor u reactie . ik heb m voor nieuw besteld maar denkt u dat het een 2ehands is?

mvg piet

John

Deze foutmelding is niet van je SSD schijf die nieuw is toch :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

ik heb geen ssd besteld .mijn zoon heeft deze voor mij besteld en als nieuw .maar als die niet goed is gaat die weer retour want kan niet goed zijn toch .maar wil wel graag een hdd 3.5 weerhebben een seagate is dat een goed idee?

John

Als dit een nieuwe is dan gelijk morgen je garantie claimen, en seagate is goed hoor, wel deze harddisk voor retour formateren, zodat niemand je gegevens kan zien :icon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

hoi john  helemaal super dankje dat ga ik doen .was dus een kat in de zak .ga een seagate bestellen en dan het hele verhaal weer van voor af aan .hoop dat het net zo voorspoedig gaat ik laat weer van me horen

super bedankt weer topforum :respect: :respect: :respect:

Jurjen

Vervelend dat deze stuk is!
Zie wachtende sectoren, en indd wat gerrit zegt, die inschakelingen... deze schijf kan weg..

Wel vraag ik mij af waarom je een HDD besteld.
1tb sdd is ook nog betaalbaar. en heb je dit gezeur niet  :yess:


piet1

hoi hoi ja denk ook gewoon kat in de zak hij gaat ook retour .gelukkig nog nooit eerder gehad afkloppen

heb je wel een punt maar toch weer voor een hdd gegaan .sommige mensen zijn hardleers haha  :yess:

fijne dag
grt piet

piet1

goedenavond nou heb de schijf binnen . besteld bij een bedrijf dat bekend staat om hun 24 uur leveringen .heb in totaal bijna 3 uur aan de lijn gehangen .op het laatst geannuleerd en elders besteld deze was erwel binnen een dag
maar de harde schijf word niet herkend niet op de laptop en ook niet op de gewone pc ook niet in schijfbeheer .heb de schijf op een extern station staan kan het daar aan liggen?
dacht schijf erin klonen klaar maar helaas
het is dus de seagate barracuda 1tb

mvg piet

Jurjen

Hoi Piet!

Mooi dat je een nieuwe schijf hebt,
Welke heb je precies? typenr? is dit een SSD? HDD?

Wat bedoel je met: heb de schijf op extern station staan?

Als jij bij start DISKPART intypt, je krijgt dan een zwart schermpje (cmd)
Vul daarna in LIST DISK

Hoeveel schijven zie je staan?
staan ze op online?

:abra_cadabra:

piet1

hoi jurjen

dankje voor je reactie is een hdd

zal ff 2 fotos meesturen

heb de schijf nu in zo"n sharkoon blok zitten en dat op usb

hoop dat je wat wijzer kunt worden heb erniet veel verstand van

SMF spam blocked by CleanTalk