PC Help Forum
Niet ingelogd [inloggen - Registreer]
Ga naar beneden

» Handige Downloads

» Sponsors

» Zoeken
[ Geavanceerd Zoeken ]

» Praktische Zaken

» Nieuws en Info sites
Yabnews

Printbare versie  
Auteur: onderwerp: Trillend beeld, verschoven beeldscherm en tienvoudige taakbalk...oorzaak en hoe op te lossen?
Yenthe
Lid

Registreerde: 28-5-2017
lid Is Offline

shocked.gif Gepost op 28-5-2017 op 12:19
Trillend beeld, verschoven beeldscherm en tienvoudige taakbalk...oorzaak en hoe op te lossen?

Sinds gisteren spontaan (na kopiėren van een aantal bestanden naar een andere map, maar lijkt me toeval) een trillend beeldscherm op laptop met Windows 7. En de taakbalk lijkt onderin wel 10 te worden weergegeven. Daarna blue screen fout. Google Chrome werkt niet meer via de snelkoppelingen en incredimail was plots niet meer de standaard.

Al van alles geprobeerd:
- uitgebreide virus- en malwarescan (niets gevonden)
- probleemoplossing ("geen problemen geconstateerd")
- hardware en apparaten controle ("alles functioneert")
- naar eerder systeemherstelpunt (lost niets op, maakt geen verschil)
- gezocht op internet...schijnt veel voor te komen bij W10 na een update, maar daar is hier geen sprake van...

Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? En daarmee ook een tip voor een mogelijke oplossing?

Aanvulling:
Soms staat het beeld stil op het moment dat er gewoon doorgetypt wordt of als de muis gebruikt wordt, maar dit is niet altijd.
Bovenaan het scherm is het net of het bureaublad er in meer lagen opstaat. In programma's valt de bovenste balk weg. Is alleen mee te werken in verkleinde toestand.

Alvast bedankt voor jullie hulp/advies!
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts
John
Super Administrator

Registreerde: 21-8-2003
lid Is Offline

Stemming: " Verander wat je niet kan accepteren, maar accepteer wat je niet kan veranderen!":yess:cool

[*] Gepost op 28-5-2017 op 13:39

Onderneem deze stappen even, plaats daarna het log hier, met een korte omschrijving van je probleem erbij:yess:lezen:reado_O

ff geleend van Reinier:yess:b:
Plaats ook ff een Speccy-link naar het hardware-systeem overzicht hieronder en wel op deze manier:

Quote:

Speccy-link hardware-overzicht : na installatie Speccy starten, wacht tot het openingsscherm alle onderdelen laat zien ( kan even duren ). Klik dan op "Bestand"=> "Publiceer" => OK => bevestig en dan verschijnt de link naar het systeem-overzicht.
Plaats deze link in je volgende bericht :b:

KLIK OP MIJ EN GENIET :cheers :beer :cheers ZET JE GELUID AAN Mocht mijn bericht niet juist zijn hierboven, zie het dan als niet geschreven ;):biggrin
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts
Yenthe
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 28-5-2017 op 15:46

Bedankt...via MBAM zullen we echter niet verder komen, die kan niets vinden. Toch even geplaatst, omdat mijn eerste gedachte ook was dat het mogelijk om malware kon gaan...

Waar kan ik Speccy vinden? In de handige downloads niet kunnen vinden...
John
Super Administrator

Registreerde: 21-8-2003
lid Is Offline

Stemming: " Verander wat je niet kan accepteren, maar accepteer wat je niet kan veranderen!":yess:cool

[*] Gepost op 28-5-2017 op 16:09

https://www.piriform.com/speccy

KLIK OP MIJ EN GENIET :cheers :beer :cheers ZET JE GELUID AAN Mocht mijn bericht niet juist zijn hierboven, zie het dan als niet geschreven ;):biggrin
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts
Yenthe
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 28-5-2017 op 16:15

Hier de link naar Speccy:

http://speccy.piriform.com/results/SBfGI6toobYkC3Ucji42mgR

Yenthe
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 28-5-2017 op 16:32

Een paar minuten na het sturen van de Speccylink sloot de pc vanzelf af...??? Dat lijkt me ook niet te horen...
Yenthe
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 28-5-2017 op 19:37

Topic op Antiviruspagina is afgesloten, zoals gezegd niets gevonden, log zag er goed uit aldus Alex.

Ga naar boven

filmtest