PC Help Forum
Niet ingelogd [inloggen - Registreer]
Ga naar beneden

» Handige Downloads

» Sponsors

» Zoeken
[ Geavanceerd Zoeken ]

» Praktische Zaken

» Nieuws en Info sites
Printbare versie  
Auteur: onderwerp: hyperlinks
djustmie
Lid

Registreerde: 3-10-2012
lid Is Offline

[*] Gepost op 4-10-2012 op 23:38
hyperlinks

Zonder aanwijsbare oorzaak (voor mij dan toch)
krijg ik op diverse fora allerlei hyperlinks in de teksten.
(ik denk tenminste dat,het zo heet)

dwz een willekeurig woord is onderstreept en als de
muiscursor daaroverheen schuift komt er een mini pop-up

deze pop ups worden vergezeld met een onderschrift
luidend
''click to continu> by savings sidekick"

ik vermoed dat het van een cookie komt , maar kan niet
achterhalen waar ik die binnenhaal, in internetopties
cookies verwijderen leidt niet tot een definitief
wegblijven van dit fenomeen.

ik heb geen nieuwe progamma's geinstaleerd
(mischien een andere pc gebruiker in huis die wat heeft
gedownloaded kan wel)

wat zou ik kunnen doen om dit definitief te verhelpen

bvd rene
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts
John
Super Administrator

Registreerde: 21-8-2003
lid Is Offline

Stemming: " Verander wat je niet kan accepteren, maar accepteer wat je niet kan veranderen!":yess:cool

[*] Gepost op 4-10-2012 op 23:46

Hijackthis handleiding goed lezen, staat hier linksboven, en dan de stappen uitvoeren graag, en dan de 2 logjes in het subforum Hijackthis plaatsen:yess:read:cool

KLIK OP MIJ EN GENIET :cheers :beer :cheers ZET JE GELUID AAN Mocht mijn bericht niet juist zijn hierboven, zie het dan als niet geschreven ;):biggrin
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts
djustmie
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 5-10-2012 op 19:38

bedankt voor je antwoord

opgelost met ad aware
Hans
Super Administrator

Registreerde: 14-9-2003
lid Is Offline

Stemming: :cool

[*] Gepost op 5-10-2012 op 19:40

Ik zou toch de hele handleiding even doen :yess

Vergeet geen backups te maken voor je het weet zijn je foto's verdwenen
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts Deze gebruiker heeft MSN Messenger
gerrit
Super Administrator

Registreerde: 22-8-2003
lid Is Offline

Stemming: No Mood.

[*] Gepost op 5-10-2012 op 20:10

Quote: origineel gepost door djustmie  
bedankt voor je antwoord

opgelost met ad aware

je vergeet erbij te vertellen TIJDELIJK:hand:hand

djustmie
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 00:36

heb de handleiding doorgelezen
en dus ook netjes eerst de handleiding gevolgd

vervolgens volgens uitgevoerd wat daar stond dwz
eerst explorer uit en alle geschiedenis en
cookies gewist (had ik al een keer gedaan maar toch
opnieuw om alles uit te sluiten

vervolgens de live scanner gedowload en een full system scan laten maken ( 0 infecties)

DAARNA Malwarebytes (0 infecties)

DAARNA Spyware blaster (0 infecties)

daarna dus ad aware 9 infecties waarvan dus 7x
het beschreven klick to continue by sideklick,

dat heb ik dus verwijderd en heeft de hijackthis
niet meer zo veel zin omdat het probleem
(mischien idd wel tijdelijK) wsl van de harde schijf is.

vraag blijft , hoe is dat binnengekomen en hoe voorkom
ik dat(vraag is niet bedoeld om er een antwoord op te krijgen nu , want is wsl gewoon meegekomen met een download of website)

Doet het probleem ( of een ander ) zal ik zeker een hijjack log hier voorleggen, zo eigenwijs ben ik niet.

gr en bedankt voor de getoonde moeite en intersse

rene
Hans
Super Administrator

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 00:41

Prima als je denkt dat je verstand hebt van Hijackthis, succes en tot snel :b:

Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts Deze gebruiker heeft MSN Messenger
Reinier
Super Moderator

Registreerde: 28-1-2012
lid Is Offline

Stemming: Geniet van het warme weer..

[*] Gepost op 6-10-2012 op 05:57

@ Hans:

:haha:haha:haha:eusa:eusa:b:
djustmie
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 10:05

Quote: origineel gepost door Hans  

hmmm uiteraard zijn jullie de profi s en ik de leek
en heb ik idd bij jullie om hulp aangeklopt:redface

wat heb ik verkeerd gedaan dan, heb precies jullie raad
opgevolgd, nl lees de handleiding van hijack this.

deze stappen uitgevoerd tot stap 3

daaruit quote ik

""
3 - HijackThis Log
Als uw probleem na het ondernemen van de bovengenoemde stappen nog niet verholpen is, wordt de HijackThis-log in
behandeling genomen.

'''

Het probleem is verholpen en dus begreep ik uit de handleiding dat een hijack log niet meer nodig was :redface

foutje van mij ?
moet/mag ik nog een log versturen

en svp aan mijnheer ervaren helper
wil je tekst gebruiken ipv emotioncons want
ik begrijp niet wat jou reactie inhoud.

mvgr een leek
Hans
Super Administrator

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 10:08

Waarschijnlijk is je probleem opgelost maar om zeker te gaan zou ik toch het logje even plaatsen.:b:

Ben
Banned

Registreerde: 22-1-2009
lid Is Offline

Stemming: altijd goed

[*] Gepost op 6-10-2012 op 10:13

Hallo,

Het is toch beter om het hele stappenplan af te maken.

Tegenwoordig blijven er nog wel eens wat register sleutels/mappen achter die niet worden verwijderd, waardoor je probleem later weer de kop op kan steken.

Dus plaats voor de zekerheid de gevraagde logjes in het juiste forum.
(MalwareBytes' Anti-Malware en HijackThis)
Link: http://www.pchelpforum.nl/forumdisplay.php?fid=43

Gr.Ben

Groeten Ben

Hans
Super Administrator

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 12:09

Quote: origineel gepost door djustmie  
Quote: origineel gepost door Hans  

hmmm uiteraard zijn jullie de profi s en ik de leek
en heb ik idd bij jullie om hulp aangeklopt:redface

wat heb ik verkeerd gedaan dan, heb precies jullie raad
opgevolgd, nl lees de handleiding van hijack this.

deze stappen uitgevoerd tot stap 3

daaruit quote ik

""
3 - HijackThis Log
Als uw probleem na het ondernemen van de bovengenoemde stappen nog niet verholpen is, wordt de HijackThis-log in
behandeling genomen.

'''

Het probleem is verholpen en dus begreep ik uit de handleiding dat een hijack log niet meer nodig was :redface

foutje van mij ?
moet/mag ik nog een log versturen

en svp aan mijnheer ervaren helper
wil je tekst gebruiken ipv emotioncons want
ik begrijp niet wat jou reactie inhoud.

mvgr een leek

Mijn excuus je hebt gelijk het stond niet goed in de handleiding en is nu aangepast. :b:

djustmie
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 16:00

log file

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:58:36, on 6-10-2012
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16450)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgui.exe
C:\ProgramData\Ad-Aware Browsing Protection\adawarebp.exe
C:\PROGRA~2\AD-AWA~1\AdAware.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IELowutil.exe
C:\Program Files (x86)\uTorrent\utorrent.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbarUser_32.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_11_4_402_278_ActiveX.exe
C:\Users\rene\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\J0FH6G3P\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Ad-Aware Security Add-on - {6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c} - C:\Program Files (x86)\adawaretb\adawareDx.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: Ad-Aware Security Add-on - {6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c} - C:\Program Files (x86)\adawaretb\adawareDx.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Aware Browsing Protection] "C:\ProgramData\Ad-Aware Browsing Protection\adawarebp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Aware Antivirus] "C:\Program Files (x86)\Ad-Aware Antivirus\AdAwareLauncher" --windows-run
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: Ad-Aware Service - Lavasoft Limited - C:\Program Files (x86)\Ad-Aware Antivirus\AdAwareService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Update-service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Updater Service (IBUpdaterService) - Unknown owner - C:\ProgramData\IBUpdaterService\ibsvc.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Ad-Aware (SBAMSvc) - GFI Software - C:\Program Files (x86)\Ad-Aware Antivirus\SBAMSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 6994 bytes
Benny
Super Moderator

Registreerde: 13-11-2006
lid Is Offline

Stemming: We dronken een glas deden een plas en alles bleef zoals het was.

[*] Gepost op 6-10-2012 op 16:01

>>C:\Users\rene\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\J0FH6G3P\HijackThis.exe<<

PALMAM QUI MERUIT FERAT
Ben
Banned

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 16:30

Hallo,

Een paar dingen:

>> Plaats Hijackthis eerst nog even in een eigen map. B.v in C:\Hijack This. HijackThis maakt namelijk backups en misschien heb je deze in de toekomst nog nodig.<<

Verwijder Adaware weer wan die vertraagt en is met een dubieuze eigenaar in zee gegaan.
(hij heeft zijn werk toch al gedaan en er zit een anti virus in die stort met avg)

Klik op Start > (Instellingen) > Configuratiescherm > Een programma verwijderen:
Adaware

Waarom heb je service pack 1 nog niet haal die binnen via je update’s.

Als dit allemaal gedaan is plaats dan een nieuw HijackThis logje.

Gr.Ben

Groeten Ben

djustmie
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 18:12

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:10:58, on 6-10-2012
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16450)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgui.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbarUser_32.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_11_4_402_278_ActiveX.exe
C:\Users\rene\Downloads\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Update-service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 6295 bytes
Ben
Banned

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 18:20

Hallo,

Ziet er weer goed uit :b:

(hou wel je updates in de gaten)

Gr.Ben

Groeten Ben

djustmie
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 18:42

is er nog te achterhalen met welke website
of download die hyperlink achtige malware
is binnengehaald?

denk dat ericlem dezelfde malware heeft
binnengehaald, tenminste zelfde symptonen
en zelfde pop up (meeste iphone)

OF
als ik deze malware weer binnenhaal is er
dan wel te achterhalen hoe /waar die is meegekomen?

Ben
Banned

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-10-2012 op 19:01

Hallo,

Het is moeilijk te achterhalen maar meestal met installeren of downloaden van een programma.
Als je van bepaalde site software download word adware er ineens bij gestopt zonder dat je er erg in heb.:mad

Daarom 1x in de week met Mbam scannen (na te hebben ge update) en verder uit kijken van welke site je download.

Gr.Ben

Groeten Ben

gerrit
Super Administrator

Registreerde: 22-8-2003
lid Is Offline

Stemming: No Mood.

[*] Gepost op 7-10-2012 op 01:21

kijk het is ook zo dat windows de onhebbelijke gewoonte heeft de cookies zichtbaar en onzichtbaar te laten zien.
ook programma's als bv dat oervervelende flash en java blijft veel in hangen.
en vaak word vergeten dingen te updaten en vooral programma's waardoor dingen zoals windows veilig is maar via alle andere software wel toegang verkrijgt.
en je verwijderd een hoop en denkt klaar......en dan komt systeemherstel en die installeert het gewoon weer .....vandaar onze opmerkingen van tot zo en tijdelijk.
dit komt dat wij bijna slapen achter onze pc en vaak reparaties uitvoeren en altijd de kinderen de schuld krijgen van natuur foto's op de pc wij zijn immuun geworden.
ook wel afgestompt....vandaag ook weer een pack en hell laptop helemaal moeten slopen om de aan uit knop te vervangeno_O

Ga naar boven

Alzheimer