PC Help Forum Laatst gezien: Nooit
Niet ingelogd [Inloggen - Registreer]
Ga naar beneden

» Handige Downloads

» Sponsors

» Partners

» Zoeken
[ Geavanceerd Zoeken ]

» Praktische Zaken

» Nieuws en Info sites
Printbare versie | Word lid | Voeg toe aan favorieten  
Auteur: onderwerp: Nieuwe Laptop
OneSuperHero
Lid

Registreerde: 5-1-2009
Lid is offline

Stemming: Geen stemming

[*] Gepost op 30-7-2010 om 17:47
Nieuwe Laptop

Hallo, Ik zou het opprijs stellen als jullie even voor mij een laptop kunnen uitzoeken.

Mijn budget = 300

Het is aleen voor internetten, msn etc.

alvast bedankt

Dennie~
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts U2U Gebruiker
nuttyhead
Lid

Registreerde: 29-7-2010
Lid is offline

[*] Gepost op 30-7-2010 om 19:10

Hallo,

Als ik jouw was zouw ik gaan zoeken voor een ''asus eee'' laptop! veel verschillende keuze en batterij is perfect! vaak tot 8 uur! en prima voor internet en msn je hebt ze ook vanaf 350 euro met touch screen en 450 euro touchscreen met 2gig ram word het een soort tablet pc zeg maar maar je hebt ze ook zonder touch screen voor 300 ruime keuze zeg maar

Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts U2U Gebruiker Deze gebruiker heeft MSN Messenger
OneSuperHero
Lid

Registreerde: 5-1-2009
Lid is offline

Stemming: Geen stemming

[*] Gepost op 30-7-2010 om 21:38

ja indd ruime keuze.. Welke ?
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts U2U Gebruiker
nuttyhead
Lid

Lid is offline

[*] Gepost op 30-7-2010 om 22:58

najah ik had verwacht dat je wel zelf wilde kijken he ;) alleen een tip geven zeg maar...
maar je kan bij http://www.azerty.nl rustig kijken ze hebben alle prijsklassen enzo en je kan ook een email sturen voor wat je wilt hebben je krijgt vlot antwoord die zeer uitgebreid is zeg maar
het is ook waar je het nog meer voor wilt...

http://azerty.nl/1-1242-276459/asus-eee-pc-1005p-atom-n450.html?tab=tech_specs bij voorbeeld is een zeer mooie laptop voor lage prijs waar de accu **TOT** 11 uur door blijft gaan!!! (niet voor maximaal gebruik natuurlijk)

de reden waarom ik asus zouw kiezen is dat het een computer merk is, er staat nog wel een goedkopere samsung maar laat hun maar televisie's maken in plaats van laptop's

en acer ben ik geen fan van nadat ik 3 maanden moest wachten op kapotte pc en toen me pc terug was was ik ook gelijk van me videokaart verlost zeg maar, en packardbell is onderdeel van acer geworden ;) dat is mijn ervaring

daar zullen de andere het niet mee eens zijn denk ik maar buiten dat... bekijk de site van azerty ze hebben een ruim aanbod eventueel kan je altijd nog verder op internet kijken

Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts U2U Gebruiker Deze gebruiker heeft MSN Messenger
killernerd
Lid

Registreerde: 18-4-2009
Lid is offline

Stemming: :lezen

[*] Gepost op 31-7-2010 om 12:51

ik ben het eens met nuttyhead;
voor wat msn en internet is een netbook perfect, een asus "ee pc" is dan ideaal.

hier staan alle ee pc's van 4launch netjes opgesomd

moet je enkel nog zien wat je precies kan betalen :yess

what are you looking at?
nuttyhead
Lid

Lid is offline

[*] Gepost op 31-7-2010 om 18:30

Let wel op bij dat bericht van killernerd want er staan veel Asus Nettop EeeBox PC's!!
Dit zijn kleine multimedia pc's! En geen mini laptop's!
Bij azerty hebben er een stuk meer inclusief foto's dat je eigenlijk niet mis kan gaan!
Ik zal nog wel even verder kijken op andere site's zoals Alternate en dergelijke

Ga naar boven

Onze Sponsors